בנבחרת ביקרו את היכולת: "לשחקנים בהתקפה רעדו הרגליים"

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | ההתאחדות לכדורגל

אחרי התצוגה הפושרת מול ליכטנשטיין, בנבחרת מסיקים מסקנות לקראת ספרד וכבר מתגעגעים לזהבי. אלמוג כהן יחליף את קבהא המאכזב בקישור, גם שכטר עשוי לפתוח

(גודל טקסט)
הניצחון אתמול (שישי) של נבחרת ישראל על ליכטנשטיין 0:1 היה בגדר ניצחון חובה עבור המאמן אלישע לוי ושחקניו לקראת משחק סיום מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה ביום שני באצטדיון טדי נגד נבחרת ספרד.


הנבחרת תעביר את השבת כיום מנוחה בשווייץ ותנחת בישראל אור לבוקר יום ראשון ותעלה לירושלים, שם יערך האימון המסכם ומסיבת העיתונאים לקראת ספרד עם חיבור למשחק נגד ליכטנשטיין עליו יענה אלישע לוי.

  


שחקנים בנבחרת ישראל ציינו בתום המשחק כי נבחרת ליכטנשטיין היא ברמה של קבוצת צמרת בליגה הלאומית והתוצאה שהושגה מביכה בעיקר בשל היכולת החלשה וחוסר היכולת של המאמן והשחקנים להרים את היכולת האישית והקבוצתית. "בדקות האחרונות הייתה מן הרגשה שאם לא יכולים להבקיע עוד גול עדיף שלא לספוג שער משווה מביך שהיה הופך את המשחק לשכונה" טען שחקן בנבחרת.


גורם בנבחרת אמר: "מהמשחק הראשון נגד ליכטנשטיין בו ניצחנו 1:2 שיחקו רק שחקן אחד או שניים, אבל זה ישב לשחקנים בראש ומרוב רצון לנצח בתוצאה גבוהה, היו שחקנים בעיקר בקישור ובהתקפה שרעדו להם הרגלים מול משחק כדורגל מוגבל של ליכטנשטיין".  לקראת המשחק נגד ספרד מתכנן אלישע לוי לבצע מספר שינויים בהרכב. אלמוג כהן, שלא שותף בשל כרטיסים צהובים, יקבל את חולצת ההרכב הפותח במקומו של מרואן קבהא המאכזב. לספסל המחליפים אמור לרדת גם ליאור רפאלוב, המאופק והחסר השראה בקו הקדמי. 




עוד שינויים בהרכב. אלישע (אתר רשמי) 
 


באימון המסכם יחליט הצוות המקצועי בשתי עמדות נוספות. עמדת המגן הימני שלא הייתה פעילה אתמול על ידי דוד קלטינס, שבמקומו עשוי לקבל את החולצה דור אלו. חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר נראה אתמול מאופק חסר יצירתיות ומהלכים התקפיים ונראה כי חלוץ ספרטה פראג טל בן חיים או איתי שכטר יתורגלו מחר בהרכב לצדו של תומר חמד.

בסביבת הנבחרת אמרו: "קו ההתקפה היה רדום ולא מתורגל למהלכים יצירתיים והתקפיים בתוך הרחבה. אין ספק שחסרונו של ערן זהבי מורגש כמעט בכול פעולה התקפית. אין לנו מבקיע כמו זהבי והעובדה שבלם כבש את שער הניצחון מסבירה את סיפור המשחק ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי