נבחרת ישראל נחתה והגיעה לבית המלון בירושלים

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | דני מרון

אחרי ה-0:1 מול ליכטנשטיין, אלישע לוי ינסה לנעול את קמפיין המוקדמות בצורה מכובדת מול נבחרת ספרד. השחקנים יערכו הערב את האימון המסכם, שלושה שינויים מתוכננים בהרכב

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל נחתה לפנות בוקר (ראשון) בנמל התעופה בלוד לאחר שהעבירה במנוחה את השבת בשווייץ, לאחר ה-0:1 על נבחרת ליכטנשטיין בוואדוז.


המאמן אלישע לוי ושחקניו עלו לאוטובוס הנבחרת ויצאו לבית המלון בירושלים שם כבר התמקמו ויקיימו את ההכנות למשחק מחר ב-21:45 באצטדיון טדי מול נבחרת ספרד, שנחתה כבר אתמול בלילה ושוהה בבית מלון בירושלים.  


שחקני הנבחרת ברובם לא ישנו מאז עזבו את המלון בשווייץ לשדה התעופה ולהמראה קרוב לחצות. רוב אנשי המשלחת והשחקנים ניסו לתפוס שינה במהלך הטיסה ולהתאושש לקראת ההכנות לאימון הערב בבירה וההכנה המקצועית בבית המלון. שחקנים טענו כי חלקם חשו עייפות בעקבות טיסת הלילה אבל כול הנושא לא ישמש כתירוץ לתוצאת המשחק ותכנון הטיסות הלוך ושוב היו בתאום של ההתאחדות לכדורגל.


עוד לפני הטיסה משווייץ אמר אחד השחקנים כי מנוחת השבת עזרה להם להתאושש ואם הטיסה הייתה מתקיימת בשבת אחר הצהרים הם היו מעבירים לילה לבן בירושלים. המאמן אלישע לוי כבר קיבל את כול הפרטים על נבחרת ספרד ועל חסרונם של מספר שחקנים בכירים שלא הגיעו למשחק נגד ישראל.



שחקני הנבחרת (דני מרון) 


המאמן הלאומי ועוזריו עמיר תורג'מן ורפי כהן כבר הכינו את נושא האספה המקצועית ובשיחות עם השחקנים הבהירו כי נבחרת ספרד שכבר הבטיחה מקומה באליפות העולם בשנה הבאה ברוסיה, והיא תעלה למשחק עם שחקנים מחליפים שאינם נופלים ביכולתם מאלו החסרים ויעשו הכול כדי להוכיח עצמם. אלישע לוי אמור לבצע לפחות שניים שלושה שינויים בהרכב הפותח אותו יתרגל הערב כשמקומו בהרכב של אלמוג כהן מובטח לאחר שלא שיחק בליכטנשטיין בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי