אוהדי בית"ר לתקשורת הספרדית: "אין לערבים מקום בנבחרת"

כולם חולמים לשחק נגד ספרד ואיטליה. דאבור
כולם חולמים לשחק נגד ספרד ואיטליה. דאבור | צילום: אודי ציטיאט

בתקשורת הספרדית ערכו כתבה לקראת המפגש מול ישראל (שני, 21:45): "הצלחנו להיפטר מדאבור. הוא כמו פיקה, שייצג את פלסטין. המטרה היא להיפטר משאר הערבים בנבחרת"

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד כבר הבטיחה את מקומה במונדיאל 2018, אך בתקשורת המקומית מסמנים את המפגש מחר (שני, 21:45) מול נבחרת ישראל כבעל חשיבות עצומה. ראשית מדובר בחזרה נוספת של ז'ולן לופטגי לישראל, בה זכה ביורו הצעירות עם מספר שחקני מפתח המשחקים היום בנבחרת הבוגרת. לקראת המפגש מול הבחורים של אלישע לוי, 'אל פאיס' בחר לעסוק דווקא באוהדי בית"ר ירושלים, בשל העובדה כי המשחק יתקיים באצטדיון טדי. 
 

בית"ר זכתה לכינוי: "הקבוצה הגזענית של ישראל" ו"טדי" תואר כ-"אצטדיון בו שירים גזעניים ואלימים מושמעים בצורה תכופה". אוהדיה של בית"ר בחרו להתראיין לתקשורת הספרדית ולשפוך אור על המחשבות שלהם אודות נבחרת ישראל. "אנחנו לא אנשים גזענים או אלימים, פשוט נגד ערבים. אפשר לכנות אותנו אנטי-ערבים, שזה שונה לגמרי מגזענות או אלימות". 


בכתבה צוין כי חברי 'לה פמיליה' לא מוכנים לעודד את הנבחרת בשל העובדה כי משחקים בה שחקנים ערבים: "אי אפשר לעודד נבחרת שיש בה שחקנים ערבים. הם הרי אלה שרוצים לגרש אותנו ולהרוג אותנו. אנחנו מתכננים לעודד את נבחרת ספרד ולהגיד לאיסקו וסרחיו ראמוס שאנחנו בעדם. אין לערבים מקום בנבחרת שלנו". 


דאבור במדי הנבחרת (AFP) 

 

נושא הזימונים של אלישע לוי גם עלה לסדר היום כשאחד מהאוהדים אמר: "הצלחנו להיפטר ממואנס דאבור, עכשיו המטרה היא להיפטר משאר השחקנים (הכוונה למרואן קבהא וחאתם עבד אלחמיד). בשבילי, דאבור הוא כמו ג'רארד פיקה. פעם הוא סיפר שאם הוא היה יכול לייצג את נבחרת פלסטין במקום ישראל, הוא היה עושה את זה. אין סיבה ששחקן כזה ישחק בנבחרת ישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי