נבחרת הנוער הפסידה 2:0 לאוסטריה והודחה ממוקדמות אליפות אירופה

נבחרת הנוער
נבחרת הנוער | ההתאחדות לכדורגל

החבורה בכחול לבן הייתה חייבת לנצח במשחק האחרון בטורניר אך ספגה מאראסה (73) ומייסטר (85) וסיימה במקום ה-3. אלון חזן: "הסגל של קוסובו משופע בשחקנים מרחבי אירופה, ואנחנו עם שחקנים מהליגה לנוער"

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד המביך 2:1 לקוסובו במוקדמות אליפות אירופה, פגשה אחר הצהריים (שני) נבחרת הנוער של ישראל עם מאמנה אלון חזן את נבחרת אוסטריה, מארחת הטורניר, נוצחה 2:0 ואיבדה כל סיכוי להעפיל לשלב העילית שייערך בקיץ 2018 בפינלנד.


הנבחרת הישראלית שפתחה את טורניר המוקדמות עם ניצחון 0:1 על ליטא, כשלה כאמור במשחק השני מול קוסובו וקיוותה לתקן זאת מול המארחת. אלא שהאוסטרים היו טובים יותר וניצחו בצדק משערים של קלווין אראסה (739 וניקלאס מייסטר (85).




בזכות הניצחון שמרה המארחת על מאזן מושלם כשבתום שלושת המשחקים במאזנה תשע נקודות בזכות הניצחונות על ליטא, קוסובו וישראל. קוסובו הביסה 0:3 את ליטא וסיימה במקום השני.


מאמן הנבחרת אלון חזן סיכם באכזבה: "אנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו להמשיך לשלב העלית. גם מול קוסובו וגם מול אוסטריה פגשנו נבחרות אירופיות ברמה גבוהה. קוסובו נהנית מסגל משופע בשחקנים מכל רחבי אירופה ואנחנו עדיין עם שחקני הליגה לנוער בישראל. אני מאוד מעריך את ההשקעה והמאמץ של השחקנים, שלצערי לא הספיקו הפעם".

  


מעריך את ההשקעה והמאמץ. אלון חזן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי