חברי ועדת האיתור פועלים למינויו של קרויף למנג'ר הנבחרת

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | עדי אבישי

גורמים בהתאחדות רוצים שמאמן מכבי ת"א יוביל את המהפכה בכדורגל הישראלי, צביקה רוזן אישר לספורט1: "צריך צוות זר, ג'ורדי מכיר את השחקנים והוא זה שימנה את המאמן". אם קרויף יסרב, בניון הוא המועמד המוביל

(גודל טקסט)

בתחילת החודש הבא תתכנס הנהלת ההתאחדות לכדורגל לישיבה מיוחדת בנוגע לנבחרת הלאומית. הפגישה תתקיים לאחר שהמאמן הנוכחי אלישע לוי יסיים את חוזהו וייפגש עם יושב ראש ההתאחדות עופר עיני כדי להעביר לו דו"ח מסודר על הקמפיין האחרון. הנושא המרכזי בישיבה יהיה שיקום הנבחרת ומינוי אנשי המקצוע שיובילו אותה בשנים הקרובות.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "הפעם המשימה מורכבת ולא יהיה סתם מינוי חפוז של מאמן. הנבחרת היא הפנים של הכדורגל הישראלי ואנחנו צפויים לצאת עם תוכנית מהפכנית שתשקם את כל הנבחרות השונות. כרגע כל אחד עושה מה שהוא רוצה, ואנחנו מעוניינים לשנות את זה".

חבר ועדת האיתור ושחקן העבר של מכבי ת"א צבי רוזן דוחף למינויו של ג'ורדי קרויף למנהל המקצועי של הנבחרות. לפי התוכנית של רוזן ההולנדי הוא זה שימנה את המאמנים ויעבוד לצדם לאורך כל הדרך".

רוזן אישר את הדברים ואמר לספורט1: "לקמפיין הבא צריך צוות זר בנבחרת. ברור שאי אפשר להביא לישראל שמות כמו ז'וזה מוריניו, ולכן נראה לי שהאיש הכי מתאים לתפקיד הוא ג'ורדי קרויף. אני ועוד מספר חברים בוועדה מתכוונים לפנות בימים הקרובים לעופר עיני ולפעול כדי שתוגש פנייה לקרויף. הוא מכיר היטב את הכדורגל הישראלי ואת השחקנים ולכן הוא האיש המתאים להוביל את השינוי". חברי הוועדה מעוניינים להגיש לקרויף הצעה לחוזה לארבע שנים ואם ההולנדי יקבל את ההצעה, ישנם מספר גורמים שיהיו מוכנים לסייע במימון שכרו.

אם קרויף יסרב לקבל את ההצעה השם המוביל לתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרות הוא יוסי בניון, שככל הנראה ערך את הופעתו האחרונה במדים הלאומיים מול ספרד ונמצא חזק ברשימות של ראשי ההתאחדות.

ג'ורדי קרויף. יכול להוביל את המהפכה בכדורגל הישראלי (עדי אבישי)
ג'ורדי קרויף. יכול להוביל את המהפכה בכדורגל הישראלי (עדי אבישי)

בימים האחרונים הוצעו לראשי ההתאחדות מספר מאמנים זרים, אך השם החם בתקופה האחרונה לתפקיד המאמן הוא דווקא ניר קלינגר שמוביל את הפועל חיפה לפתיחת עונה מצוינת. גורם בהתאחדות הבהיר שלקלינגר יש סיכוי טוב להיות חלק מצוות האימון תחת מאמן זר שימונה. גם יוסי אבוקסיס, רוני וברק בכר מועמדים.

קלינגר ובכר. יסכימו לעבוד תחת קרויף? (ערן לוף)
קלינגר ובכר. יסכימו לעבוד תחת קרויף? (ערן לוף)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי