נבחרת הנערים העפילה לשלב העילית במוק' יורו 2018

נבחרת הנערים
נבחרת הנערים | ההתאחדות לכדורגל

שחקניו של גדי ברומר ניצחו 0:2 בצ'כיה והבטיחו את אחד משני המקומות הראשונים בבית. המאמן: "נגיע ביום חמישי מול ארמניה במטרה לנצח ולסיים בפסגה"

(גודל טקסט)

אחרי האכזבה שנחלה נבחרת הנוער, נבחרת הנערים של ישראל (עד גיל 17) העפילה לשלב העילית של מוקדמות יורו 2018 לאחר שגברה 0:2 על צ'כיה. ישראל, שגברה 0:1 על טורקיה במשחק הראשון בשלב המוקדמות, הבטיחה את אחד משני המקומות הראשונים בבית. משחקה האחרון מול ארמניה יקבע את הדירוג שלה לקראת הגרלת שלב העילית.

במשחק מול צ'כיה נהנתה ישראל משערים מאוחרים של ליאל עבדה (71) ואופק עובדיה (80) במשחק שהתקיים בצ'כיה. המאמן גדי ברומר אמר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד מול נבחרת חזקה שעבורה היה זה משחק ביתי. הגענו מוכנים ונחושים מאוד למשחק הזה כי ידענו שהוא החשוב ביותר במהלך הטורניר. גם במחצית הראשונה שלטנו והגענו לשלושה או ארבעה מצבים טובים, אך לא השכלנו לכבוש. שמח שבחצי השני ניצלנו חלק מההזדמנויות וברמה ההגנתית כמעט ולא נחשפנו. למרות שהבטחנו את ההעפלה לשלב העילית, נגיע ביום חמישי מול ארמניה במטרה לנצח ולסיים במקום הראשון בבית".

שמונה מנצחות הבתים ושבע משמונה הסגניות הטובות ביותר בשלב העילית תעפלנה לאליפות אירופה שתתקיים באנגליה בחודש מאי 2018. נבחרת הנערים של ישראל עד גיל 17 לא העפילה לאליפות אירופה מאז שנת 2005.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי