רג'וב: נתניהו איים על נשיא פיפ"א, אופ"א הגנה על ישראל

ג'יבריל רג'וב. ישיג את מבוקשו?
ג'יבריל רג'וב | gettyimages

יו"ר ההתאחדות הפלסטינית תקף בחריפות את המוסדות המנהלים את הכדורגל העולמי לאחר ההחלטה לא לדון בדרישה להטיל סנקציות

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל חגגה בשבוע שעבר "ניצחון על הפלסטינים", לאחר שפיפ"א הודיעה שלא תדון עוד בדרישתם להטלת סנקציות על ישראל בגין המועדונים המשחקים מחוץ לקו הירוק. ההחלטה התקבלה מאבק של למעלה משנתיים, שכלל שני קונגרסים טעונים ושורה של פגישות שקיים כאן המגשר מטעם פיפ"א טוקיו סקסוואלה. כעת, תורם של הפלסטינים לתקוף.

"נשיא פיפ"א ניסה להתחמק ולמשוך זמן. הוא קיבל איומים מנתניהו", אמר יו"ר ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב במסיבת עיתונאים שנתקיימה בא-ראם. "חבל שכמה התאחדויות באירופה שומרות על על הגזענות הישראלית והמדיניות הפשיסטית של ממשלת ישראל", בהמשך הוסיף: "אופ"א ניסתה להגן על ישראל. כשזה נוגע לפלסטינים יש סטנדרטים אחרים".

רג'וב רמז שישראל נהנתה מהגנה של מדינות שהיו מעורבות ברצח יהודים בשואה: "אני לא חושב ששחקנים פלסטינים צריכים להיות שעירים לעזאזל בגלל מה שכמה מדינות אירופאיות עשו ליהודים במאה הקודמת".

כזכור, פיפ"א נמנעה מלקבל החלה פוליטית ולקבוע בעקיפין למי שייכים השטחים שמעבר לקו הירוק: "זו פגיעה, הם מקיימים משחקי ליגה רשמיים על שטח שאינו ישראלי. אפילו בליגה בישראל לא מעזים לומר שזו טריטוריה שלהם. אלה שמערבבים פוליטיקה בספורט פועלים לגבי תכנית ממשלתית פשיסטית, ממשלה נאצית טיפוסית", סיכם רג'וב.

ג'יבריל רג'וב. מתקפה חריפה (gettyimages)
ג'יבריל רג'וב. מתקפה חריפה (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי