הסיבוב הראשון בצ'מפיונס ובליגה האירופית חל ביום כיפור

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

ההתאחדות לכדורגל פועלת מול אופ"א על מנת לפתור את הבעיה עבור הקבוצות הישראליות. כפי שפרסמנו עופר עיני הודיע על הקמת ועדת איתור חדשה

(גודל טקסט)
בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום (רביעי) התקבלו מספר החלטות משמעותיות ונודעו לחברי ההנהלה כמה פרטים לקראת החודשים הקרובים. במהלך הישיבה עדכן המנכ"ל רתם קמר עדכן כי הסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות והליגה האירופית חל ביום כיפור וההתאחדות פועלת בנושא מול אופ"א.


כפי שפרסמנו יושב הראש עופר עיני הודיע על הקמה מחדש של ועדת האיתור, שתחל את עבודתה ב-2018. בתוך כך, השופטת בדימוס אסתר דודקביץ מונתה ליו"ר ועדת הכשירות למינויים במנהלת ובהתאחדות. אבי לוי מונה לסמנכ"ל חטיבת הלוגיסטיקה והתחרויות.




ההנהלה גם אישרה את המלצת ועדת המכרזים להתקשרות עם חברות הציוד הבאות לארבע השנים הקרובות: פומה לנבחרות ישראל, דיאדורה לאיגוד השופטים. בנוסף אושרה פתיחת קבוצה שלישית למועדון עד גיל נערים ג' (כולל) במטרה להרחיב את בסיס השחקנים בכדורגל הישראלי. כל זאת בכפוף לתנאים הבאים:


קליטת שחקנים באופן חופשי; ניתן לקלוט עד חמישה שחקנים באמצעות העברה/השאלה אך לא יותר משחקן אחד מקבוצה; בעונה הראשונה לא ניתן לקלוט בהעברה פנימית שחקן שעבר באותה עונה למועדון; שיבוץ על בסיס מקום פנוי ולפי שיקול דעתה של ועדת ליגה וגביע (הכללים המנחים לא חלים על קבוצה שלישית); במידה שירשמו מספיק קבוצות שלישיות באזור גאוגרפי נתון, ייפתח מחוז בלעדי לקבוצות שלישיות.


מאור מליקסון. בעיה חדשה (דני מרון)
מאור מליקסון. בעיה חדשה (דני מרון) 


לסיום אושרה רשימת השופטים הבינלאומיים הבאה:

 

מועמדים בינלאומיים

לירן ליאני, אוראל גרינפלד, רועי ריינשרייבר, יגאל פריד, ארז פפיר, איתן שמואלביץ'.


עוזרים מועמדים

דני קרסיקוב, עמיחי מוזס, דודו ביטון, דביר שמעון, רועי חסן, עידן ירקוני, מתי יעקובוב, שגיא מצמבר.


לירן ליאני. נשאר ברשימה (gettyimages)

לירן ליאני. נשאר ברשימה (gettyimages)


קט רגל

משה בוחבוט, עידן ברנשטיין, רפעת אלחמולה.


כדורגל חופים

צביקה לוי


שופטות

מיתר שמש, רחל כהן


עוזרות

מאי מועלם, צביה מלכה, ערג'ה היבה, רחלי גלאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי