נקודה למחשבה: 0:0 לנבחרת הנשים של ישראל מול פינלנד

נבחרת הנשים
נבחרת הנשים | ההתאחדות לכדורגל

זאת הייתה הנקודה הראשונה של ישראל במוקדמות המונדיאל, אחרי ארבעה הפסדים. משחק חמישי ללא שער זכות לנבחרת, למרות שהאורחות נותרו בעשר שחקניות כבר מהדקה ה-17

(גודל טקסט)
נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל, זכתה הערב (שני) בנקודה ראשונה בשלב השני של מוקדמות גביע העולם 2019 אחרי שסיימה בתיקו 0:0 עם נבחרת פינלנד. המשחק נערך  באצטדיון רמת גן.


התיקו הושג אחרי ארבעה הפסדים רצופים וזה היה המשחק הראשון בקמפיין שבו ישראל שמרה על שער נקי. אלא שמנגד, הישראליות עדיין לא כבשו שער גם אחרי 450 דקות של כדורגל.




הפיניות הגיעו לארץ עם מאזן מושלם של שני ניצחונות, והן היו טובות יותר לכל אורך 90 הדקות, אך לא הצליחו לכבוש לשערה של חנית שוורץ. האורחות נותרו בעשר שחקניות אחרי ההרחקה של אנה ווסטרלונד כבר בדקה ה-17, והישראליות לא ניצלו את יתרונן המספרי.


כזכור, בבית המוקדם, בנות הנבחרת הישראלית סיימו ראשונות בבית המוקדם והקדימו את מולדובה, ליטא ואנדורה. משחקיה הבאים של ישראל יהיו מול סרביה בבית, ספרד בחוץ ואוסטריה בבית.


נבחרת ישראל: חנית שוורץ, קרן גור, אופל סופר (ערבה שחף, 58), דיאנה בר עוז (רוני שימריך, 71), שי שדה, שחר נקב, דניאל סופר (עדן אביטל, 86), אדווה טוויל, דניאל שולמן, אלינה מטקלוב, קרין סנדל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי