עיני וחלובה ייפגשו, לא יתמודדו אחד נגד השני על תפקיד היו"ר

עופר עיני
עופר עיני | עדי אבישי

הנהלת ההתאחדות תתכנס ביום שני הקרוב, היו"ר המכהן אמור להודיע אם הוא ממשיך. גורם המעורה בפרטים סיפר: "כנראה שחלובה יחליף אותו, אבל עיני ישמש לצדו בתפקיד בכיר"

(גודל טקסט)

שני המועמדים לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל לארבע השנים הבאות, היו"ר המכהן עופר עיני ושטרן חלובה, אינם מתכוונים להתמודד אחד נגד השני.

כידוע, השניים נפגשו לפני כשבועיים ובמהלך הימים הקרובים הם אמורים לתאם פגיעה נוספת כדי להגיע להסכמות בכל הנוגע להתאחדות לכדורגל בארבע השנים הבאות.

על פי גורמים במסדרונות ההתאחדות לכדורגל, למרכזים של הפועל ומכבי הובהר כי לא ייערכו בחירות בין עיני לחלובה, כך שהבחירה ביו"ר החדש תהיה מוסכמת מראש. המרכזים עצמם הגיעו אף הם להבנות ויתמכו חד משמעית במועמד שיקבע בפגישה בין עופר עיני לשטרן חלובה, לאור העובדה שבשלב זה אין מועמדים אחרים לתפקיד.


עיני אמור להודיע ביום שני הקרוב על המשך דרכו (ההתאחדות לכדורגל)

ביום שני הקרוב אמורה להתכנס הנהלת ההתאחדות לכדורגל, בה אמור עופר עיני אם הוא בוחר להמשיך כיו"ר ההתאחדות לכדורגל או שמא לפנות את מקומו לשטרן חלובה ולשמש בתפקיד בו יעסוק בענייני גיוס כספים ותיאום מול פיפ"א, אופ"א והרשות הפלסטינית.

בכנס תמיכה בעופר עיני שקיים בצהרים בעלי הפועל רעננה אשר אלון, לא הגיעו נציגי הקבוצות הגדולות מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, כשגם נציגי הקבוצות האחרות למעט מכבי נתניה והפועל עכו לא נענו להזמנה בה הקריאה הייתה לפעול למבנה שונה של ההתאחדות לכדורגל.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "הפגישה בין עיני לחלובה תכריע. נכון לעכשיו אין מועמד אחר בעל משקל ואיש כדורגל שמוכן להיכנס לתפקיד בהליך של בחירות. כנראה ששטרן חלובה יהיה על כס היו"ר ועיני יהיה בתפקיד הבכיר ביותר לצדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי