אלישע לוי: ברור שאני רוצה לאמן, דחיתי כמה הצעות

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

מאמן הנבחרת לשעבר התראיין ל-103FM והתייחס לעתידו: "מחכה לתחילת העונה הבאה". על השינויים הדרושים בכדורגל הישראלי: "אנחנו אלופים בוועדות, לא יודע אם נגיע למונדיאל". וגם: המועמד של קופמן ליו"ר ההתאחדות

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל לשעבר אלישע לוי התראיין ל-103FM ודיבר על השינויים הדרושים בכדורגל הישראלי והמצב הבעייתי של הנבחרת הלאומית.


הדו"ח שהגישה הוועדה
: "אנחנו אלופים בוועדות. יש דברים שאפשר ליישם, אבל מצד שני לא את כל הדברים אפשר ליישם בכדורגל הישראלי. אנחנו צריכים לא להישאר מאחור מבחינה טכנולוגיה והתקדמות ממה שקורה בעולם, אבל אסור לשכוח שהדבר הכי חשוב זה השחקנים. אם הם לא ישתפרו לא יעזור שום דבר".

מה צריך לעשות: "צריך סבלנות וזמן כדי לממש את השינויים. אנחנו מתמודדים מול אריות באירופה. כולם יודעים שצריך להתחיל מהתשתיות ומהילדים, אין פה איזה פטנט. אם מכינים תוכנית צריך ללכת איתה".

הקמפיין שלו כמאמן נבחרת: "אף אחד לא חשב שאפשר לעלות במונדיאל, אבל אחרי שלא עלינו מחליפים את המאמן. גם אם הנבחרת תעלה לאיזשהו טורניר זה לא יפתור את הבעיות. צריך לעבוד נכון עם הילדים ולהיות סבלני ולעקוב לאורך כמה שנים. אני לא יודע אם נגיע לטורניר גדול כמו מונדיאל".

אלישע לוי. דחה כמה הצעות (דני מרון)
אלישע לוי. דחה כמה הצעות (דני מרון)

עתידו: "ברור שאני מתעתד לאמן. היו כמה הצעות שדחיתי. אני אחכה לתחילת השנה".

במקביל, רון קופמן הציע במהלך התוכנית את עורך דין רוברט רבין לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל במקומו של עופר עיני. האזינו למגיש מונה את מעלותיו של רבין.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי