"ערן לוי מבוגר מדי. בניון? אל תזכירו אותם באותה נשימה"

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

המאמן בדימוס אלי כהן ל-103FM: "פני הנבחרת כפני הליגה, אבל מבין את חזן הוא רוצה להצליח מול רומניה. חסרים שחקנים מהפועל חיפה, כמו ברסקי למשל וערן זהבי חייב להיות בפנים"

(גודל טקסט)

"למרות שאני מבין את אלון חזן שרצה להזמין את כל השחקנים הכי טובים בליגה כדי להשיג את התוצאה הכי טובה במשחק ההכנה מול רומניה, לא הייתי מזמן את ערן לוי", אמר המאמן בדימוס אלי (השריף) כהן ל-103FM בסוגיית סגל הנבחרת למשחק הקרוב ב-24 במארס. כהן הסביר: "אם ערן לוי היה בן 28 אוקיי, אבל הוא מבוגר מדי".

הפאנל שאל את כהן מה רע בהזמנתו של שחקן בן 32, כשיוסי בניון שיחק במדים הכחולים לבנים בגיל 37. על כך ענה השריף: "אל תזכירו אותם באותה נשימה". כהן זרק פצצה נוספת כשאמר כי "במצב הנוכחי שאין לנו יותר מדי שחקנים טובים ערן זהבי צריך להיות בנבחרת". חלוץ גוואנגז'ו הושעה מהנבחרת בספטמבר האחרון לאחר שזרק את ספרט הקפטן בהפסד 1:0 למקדוניה.

עם זאת, הגן כהן על רוב הבחירות של חזן: "מרוב לכך שהוא חיפש מספרים כדי להצליח במשחק, ולכך שהוא ממילא מאמן זמני למשחק הספציפי ולא עליו יהיה לקדם את הנבחרת בקמפיין הבא, הוא זימן את כוכבי הליגה ולכן ניתן לומר שפני הנבחרת כפני הליגה".


אלי כהן. "המשחק חלטורה? הנבחרת חלטורה" (עדי אבישי)


על תהליך ההצערה:
"אתם אומרים שהיו צריכים לתת הזדמנות במשחק לכמה שיותר שחקני נבחרת העתודה כדי להכשיר אותם לקראת הבאות. אני דווקא רואה שני שחקנים כאלה שזומנו כמו טל כחילה, שהוא הבלם הכי מהיר בארץ וצעיר, וגם דור פרץ, שנותן עונה מצוינת כקשר מכבי תל אביב".

על כך שלהפועל חיפה אין נציג בסגל: "הם מצליחים בליגה ולכן לדעתי היו צריכים להיות שם שחקן או שניים בסגל. ואם מדברים על זימון צעירים אני חושב שהיו צריכים לזמן את רוסלן ברסקי.


כחילה. "אחד הבלמים המהירים בארץ" (עדי אבישי)

על חשיבות המשחק: "הנבחרת הרומנית כבר לא בשיאה ואין להם כרגע דור טוב. לכן הם חלשים. אבל מכאן להגיד שהמשחק הוא חלטורה? גם הנבחרת חלטורה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי