הנבחרת הצעירה הובסה 3:0 על ידי גרמניה והתרחקה מהמקום השני

מנור סולומון מול ג'ונתן טאה
מנור סולומון מול ג'ונתן טאה | Gettyimages

שערים של לובן (12) וטויכרט (27) ואוזטונל (88, פנדל) הוליכו את אלופת אירופה לניצחון משכנע. עומרי גלזר ופלקושצ'נקו בלטו אצל הכחולים. השחקנים התעמתו במחצית הראשונה לאחר שאמירי שלח אגרוף לעמית ביטון

(גודל טקסט)
הנבחרת הצעירה של ישראל הובסה הערב (חמישי) 3:0 בבראונשווייג על ידי מקבילתה מגרמניה במוקדמות אליפות אירופה, והתרחקה מהמקום השני בבית 5, וארבעה משחקים לסיום מוקדמות אירופה היא מרוחקת שלוש נקודות מאירלנד השנייה, לה משחק חסר. גרמניה ניצבת בבטחה בפסגת הבית עם 15 נקודות.


המשחק אומנם נפתח עם בעיטה נהדרת של מקסים פלקושצ'נקו שרשם משחק גדול, אך הגרמנים עלו ראשונים ליתרון כבר בדקה ה-12 כשכדור קרן של נדים אמירי הגיע לראשו אדוארד לובן, שנגח את הכדור לרשת של עומרי גלזר. רבע שעה לאחר מכן כבר הגיע השני, כשכדור עומק של מחמוד דאהוד הגיע לסטריק טויכרט, שלא התקשה באחד על אחד מול השוער הישראלי לכבוש את השני. לקראת סוף המחצית עימות בין אמירי לעמית ביטון כמעט התפתח לקטטה שהופרדה במהירות, לאחר שחלוץ הופנהיים שלח אגרוף לבטנו של הבלם הישראלי.


במחצית השנייה אלופת אירופה הורידה מעט את הרגל מהגז ונעצרה מספר פעמים על ידי עומרי גלזר שרשם משחק טוב, כשבצד השני החבורה של מרקו בלבול ניסתה להכניע את אלכסנדר נובל, אך החותמת הסופית הגיעה בדקה ה-88 כשיצחק אספה הכשיל ברחבה את מקס אגשטיין, ולווין אוזטונלי ניצל את ההזדמנות כדי לכבוש את השלישי מהנקודה הלבנה ולהפוך את זה לתבוסה.



פלקושצ'נקו מול לובן. משחק טוב של קשר הפועל חיפה (Gettyimages)


מרקו בלבול אמר בסיום: "התחלנו את המשחק בצורה טובה וגם יצרנו את המצב הראשון במשחק. ספגנו שער אחד ממצב נייח ואחד ממרכז הרחבה. במחצית השנייה נכנסנו טוב יותר למשחק והיינו קרובים לצמק, אך בהתקפת מעבר הם הבקיעו את השער השלישי בפנדל.  גרמניה הייתה ראויה לניצחון הערב. הבחורים שלנו השקיעו ונתנו את הטוב ביותר שלהם, אבל לצערי זה לא הספיק".


הנבחרת שירדה למקום החמישי בבית תארח ביום שלישי הקרוב את נורבגיה באצטדיון רמת גן, בתקווה לעלות על חשבונה למקום הרביעי, כשגרמניה תתארח אצל קוסובו השלישית, לה מספר נקודות שווה לזה של אירלנד (10), אך עם שני משחקים עודפים.




בלבול. מתרחק מהמקום השני (Gettyimages)


הרכב נבחרת ישראל: עומרי גלזר, עידן נחמיאס, פז בן ארי, עמית ביטון (טום רוזנטל 80), מאיר רז, יצחק אספה, דן גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, גבי קניקובסקי (מוחמד שכר 76), מנור סולומון (מתן חוזז 65), שון וייסמן.


מהלך המשחק
דקה 3: פלקושצ'נקו בעט כדור מחוץ לרחבה ונהדף על ידי השוער.


דקה 12, 0:1 לגרמניה
: כדור של אמירי מצא את הראש של לובן, וחלוץ נירנברג נגח את הכדור לרשת של עומרי גלזר.



לובן נוגח את הראשון (Gettyimages)


דקה 27, 0:2 לגרמניה: כדור של דאהוד מצא את טויכרט, שבאחד על אחד מול גלזר לא התקשה מול שוער מכבי חיפה.



טויכרט חוגג את השני (Gettyimages)


דקה 39: עימות המוני בין הנבחרות פרץ לאחר שאמירי שלח אגרוף לביטנו של עמית ביטון. השופט שלף צהוב לביטון, לאמירי ודאהוד.



עימות בין שחקני הנבחרות (Gettyimages)


דקה 41: פלקושצ'נקו שלח כדור עומק מצויין לסולומון שבעט מתוך הרחבה ונהדף על ידי נובל לקרן.


דקה 54: דאהוד קיבל כדור מאגשטיין ונשאר לבד מול גלזר, אך השוער הישראלי הדף נהדר.

דקה 56: אוזטונלי הוכשל ברחבה על ידי נחמיאס, אך השופט לא שרק.

דקה 59: כדור נהדר של פלקושצ'נקו הגיע למאיר, שבעט חלש לידיו של נובל.

דקה 70: דאהוד בעט לשער, גלזר היה במקום.


דקה 88, 0:3 לגרמניה: אוזטונל ניצל פנדל שקיבלה גרמניה כדי לכבוש את השלישי.



שחקני נבחרת גרמניה הצעירה חוגגים בסיום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי