חייבים ניצחון על הונגריה: הנערים הובסו 3:0 ע"י סלובניה

עומרי רם
עומרי רם | ההתאחדות לכדורגל

מוקדמות אליפות אירופה, שלב העילית: פרלץ, בורין ואורבנצ'יץ' כבשו ליריבה, אבל לשחקנים של ברומר, שהביסו 1:5 את רומניה, עוד יש סיכוי לתפוס לפחות את המקום השני ולעלות

(גודל טקסט)
נבחרת נערים א' של ישראל הובסה היום (ראשון) 3:0 לסלובניה במחזור השני בשלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 17.


הנבחרת של גדי ברומר פתחה בשבוע שעבר את הקמפיין, שמתקיים בהונגריה, ברגל ימין עם 1:5 מוחץ על רומניה, וניצחון על הסלובנים יכול היה לשים אותה עם רגל וחצי באליפות. ניק פרלץ (32), מתייה בורין (54), יוסט אורבנצ'יץ' (67) הכניעו את השוער שריף כיוף (ממכבי חיפה).


למרות ההפסד, ניצחון ביום רביעי על המארחת יבטיח לישראל את המקום השני בבית עם שש נקודות ומקום בין שבע הסגניות הכי טובות (משום שלבלגיה בבית 2 יש רק ארבעה נקודות משלושה משחקים והבית הסתיים) והיא תעלה לטורניר באנגליה במאי הקרוב, לראשונה ב-2005.

שחקני נבחרת הנערים (ההתאחדות לכדורגל)
שחקני נבחרת הנערים (ההתאחדות לכדורגל) 


גדי ברומר סיכם: "כולם מאוד רצו היום, אבל נתקלנו ביריבה שהיא מאוד איכותית. אולי השם שלה לא כל כך נוצץ, אבל זו לא נבחרת שסתם הגיעה לשלב העילית והגיע לה לנצח היום".



העובדה שתיקו לא יספיק ביום רביעי מול המארחת הונגריה: "השחקנים יצטרכו להתעלות, אין מה לעשות. אנחנו נפגוש קבוצה שזהו הבית שלה, אבל מתחילת הדרך כולנו באמונה שלמה שהנבחרת מסוגלת לעשות דברים. משתדלים לשמור על הפוקוס, כי בכל זאת מדובר בתהליך של שחקנים שנבנים. המטרה לא השתנתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי