דומיטרסקו: ערן לוי זה שחקן שרץ שבעה מטרים ולא יכול לנשום

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

הרומנים לא נרגעים מהקשר שעשה צרות להגנה שלהם בהפסד נבחרת ישראל: "עשה בית ספר להגנה שלנו, אבל הוא לא יכול לשחק כדורגל רציני". לוי בתגובה: "המשקל שלי הוא בדיחה ישנה"

(גודל טקסט)

ברומניה עדיין לא הפסיקו להיות מזועזעים, או אם תרצו להתלהב, מערן לוי שתפס את הכותרות במחצית ששיחק בהפסד ישראל נגד רומניה 2:1. קשר מכבי נתניה טוען שיש לו מקום בסגל של ישראל לקראת המשחק נגד ארגנטינה ואם יוזמן הוא בטוח יהווה את האטרקציה היחידה מבחינת ישראל לקראת המשחק.

האתר "דיגיספורט" הרומני כתב שלוי בן ה-32, שחגג את הבכורה שלו בנבחרת, הראה טכניקת כדורגל טובה מאוד, אבל משקל עודף. מי שדיבר עליו הוא שחקנה של טוטנהאם לשעבר וכוכב הנבחרת בעבר אייליה דומיטרסקו שאמר עליו: "הוא עשה בית ספר להגנה הרומנית בכמה מקרים".

דומיטרסקו הוסיף: "בדקות רבות ראיתי שחקן של היריבה שהיה לו משקל עודף גדול, ואני מדבר על ערן לוי. הוא בחור שאם אתה מבקש ממנו לעשות ספרינט של שבעה מטרים הוא לא יכול לנשום. היו לו בעיות לנשום, אבל הוא גם עשה לנו הרבה בעיות".

דומיטרסקו, שהיה שחקן טכני בזכות עצמו, העריך את הטכניקה של לוי, אבל טען ששחקן עם משקל עודף לא יכול להתקדם ברמה הנוכחית. "יש לו קרסול מצוין וטכניקה לבעוט את הכדור המושלם. הוא מאוד טכני, אבל הוא לא יכול עם משקל כזה לשחק כדורגל רציני".

שחקני נבחרת רומניה לאחר ה-1:2 על ישראל (ערן לוף)
שחקני נבחרת רומניה לאחר ה-1:2 על ישראל (ערן לוף)

לוי אמר לרומנים: "אני משוכנע שהמשקל לא מהווה בעיה עבורי ואני יכול לתרום לנבחרת. ראיתי שגם אצל הרומנים יש כמה שחקנים עם משקל עודף כמו מיחאי פינטילי וצ'יפריאן דיאק. אני יודע מה המשקל שלי וזו בדיחה כבר ישנה, אבל עדיין משוכנע שאני יכול לתרום לנבחרת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי