סולומון: נשאר רק להיכנס במחצית השנייה ולשחק כדורגל טוב

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

הקשר הצעיר התייחס לעובדה שלא פתח: "הייתי מאוכזב, אבל אמרו לי שזה מקצועי". בלבול: "כולם חכמים בדיעבד. שחקנים שנכנסו כמחליפים עשו את השינוי וזה התפקיד שלהם. נקווה לסיים את הקמפיין בצורה מכובדת"

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה של ישראל הפסידה הערב (שלישי) 3:1 לנורבגיה באצטדיון רמת גן, במשחק שחתם כמעט סופית את סיכוייה לעלות לאליפות אירופה.

המאמן המאוכזב מרקו בלבול אמר בסיום: "תמיד מאכזב להפסיד במיוחד בבית. פתחנו רע את המשחק ועשינו טעויות קשות, טעויות שלא מתאימות לרמת נבחרת. המחצית הראשונה הייתה אולי הגרועה מאז שמוניתי כמאמן נבחרת. במחצית השנייה היינו יותר טובים. כבשנו שער ויכולנו לכבוש יותר שערים, אבל זה לא הספיק".

החילופים: "כולנו חכמים בדיעבר ואין אחד שלא טועה. שחקנים שנכנסו כמחליפים עשו את השינוי וזה התפקיד שלהם. היינו בטראומה במחצית הראשונה וחשבתי על הפסקת המחצית, אולי היה נכון יותר לעשות חילוף מוקדם יותר".

על מנור סולומון שלא פתח בהרכב: "הוא השחקן הכי צעיר בקמפיין והוא פוטנציאל ושחקן מאוד מוכשר אבל יש עוד שחקנים מוכשרים בקבוצה. רציתי להתחיל עם קישור מעובה ולהכניס אותו במחצית השנייה שיעשה את השינוי. הסיבה הייתה רק מקצועית".


בלבול. לא מתחרט (דני מרון)

המטרות הבאות: "קודם כל לסיים את הקמפיין בצורה מכבודת, לסיים כמה שיותר גבוה. המטרות המרכזיות שלנו זה לגדל שחקנים לנבחרת הבוגרת ויש כאן שחקנים מוכשרים. נמשיך להתקדם ולשחק כדורגל חיובי כמו בתחילת הקמפיין".

מנור סולומון שנכנס כמחליף במחצית השנייה והכניס רוח חדשה בנבחרת אמר בסיום: "התחושות לא נעימות כי הקמפיין אומנם קיים אבל הסיכויים לעלות כמעט ולא קיימים. יש כאן נבחרת צעירה והרבה שחקנים ימשיכו לקמפיין הבא וזה אנחנו לוקחים איתנו".

העובדה שלא פתח: "הייתי מאוכזב אבל זאת ההחלטה של המאמן ואני לא יודע למה זה קשור. אמרו לי שזה מקצועי ולא היה לי מה לעשות אלא להיכנס במחצית השנייה ולשחק את הכדורגל הכי טוב שלי. אני שמח שנכנסתי והיה לי משחק טוב, אבל אני מאוכזב מההחמצות. אין מה לעשות, צריך לעבוד קשה ולעבוד נכון. יש פערים מהנבחרות האחרות, אבל צריכים לעבוד קשה ביחד ולחוד כדי להגיע לטופ".


יודע שיש על מה לעבוד. סולומון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי