אלי אוחנה יהיה יושב ראש הוועדה המקצועית בהתאחדות

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים יוביל ביחד עם עופר עיני את בחירת חברי הוועדה שישמשו גם חברי ועדת האיתור: "מקווה שנביא בשורה". אוחנה: "אתגר גדול. לא פוסלים זר"

(גודל טקסט)

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה פה אחד את המלצות הוועדה לשינוי מבני בנבחרת ישראל: 1. הקמת פורום מקצועי. 2. מינוי מנהל טכני ומאמן.

ההנהלה בחרה להקים ועדה מקצועית, שתפקידה ליישם את ההמלצות. בתוך פרק זמן של כחודשיים התבקשה הוועדה לאתר מנהל טכני, כדי שזה יצטרף אליה בבחירת המאמן הלאומי. חברי הוועדה המקצועית יהיו גם חברי ועדת האיתור, אליהם יצטרף בהמשך המנהל הטכני לבחירת המאמן.

אוחנה אמר לאחר מינויו: "זה אתגר גדול להיות יו"ר הוועדה שתיישם את ההמלצות. לוח הזמנים מאוד קצר ואנחנו נתכנס כבר בשבוע הבא. ברגע שנקים את הוועדה נצא לדרך. אני גאה להיות חבר של יוסי אבוקסיס, רוני לוי וניר קלינגר. לפי התיאוריה הזאת אני לא צריך להיות מעורב בשום דבר. אנחנו גם לא פוסלים מנהל טכני זר. אני איש כדורגל שנמצא כל כך הרבה שנים בתחום. יש לי את כל הקריטריונים להיות שותף בזה. המנהל הטכני יכול להיות זר וגם יכול להיות ישראלי. צריך להפסיק עם הקשקוש של 'חברים'. הבחירה תהיה עניינית לפי מה שאנחנו חושבים ואני מקווה שנחליט טוב ויקיימו את זה".

יו"ר ההתאחדות עופר עיני הציע את אלי אוחנה לתפקיד יו"ר הוועדה המקצועית והדבר אושר פה אחד. ההנהלה ביקשה מעיני להוביל יחד עם אוחנה את בחירת אנשי הוועדה והיו"ר הסכים לכך, והבהיר כי לאחר מינוי החברים יסיים את תפקידו בנושא כפי שהתחייב בישיבת ההנהלה הקודמת. כמו כן אישרה הנהלת ההתאחדות את הגדלת התקציב המיועד לבעלי התפקידים מ-1.5 מיליון שקלים לסכום של כ-4 מיליון שקל.

עופר עיני. ימנה את חברי הוועדה ויעזוב (עדי אבישי)
עופר עיני. ימנה את חברי הוועדה ויעזוב (עדי אבישי)

יו"ר ההתאחדות היוצא, עופר עיני, אמר לאחר הישיבה: "ברגע שתיבחר הוועדה המקצועית היא תהפוך לוועדת האיתור ואני לא אהיה חלק ממנה. היא תבחר מנהל טכני שיהיה חלק מהליך בחירת המאמן. לא אכנס לדיון הספציפי לבחירת המנהל הטכני והמאמן. אחרי שנרכיב את הוועדה אני מקווה שנביא בשורה".

העתיד: "אם רוצים לשפר את הכדורגל הישראלי צריך להתחיל מלמטה. במדינת ישראל אין תשתיות ולילדים אין איפה לשחק. רק אם ייבנו עוד 200 מגרשים אולי נתחיל לראות פירות. זה לא תלוי בהתאחדות, אלא בשיתוף פעולה עם הממשלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי