נבחרת הנערים של ישראל תפתח את יורו 2018 מול אנגליה

נבחרת הנערים עד גיל 17
נבחרת הנערים עד גיל 17 | אתר ההתאחדות לכדורגל

גדי ברומר ושחקניו שובצו עם מארחת אליפות אירופה עד גיל 17 וכן עם שווייץ ואיטליה. וויין רוני הגריל את הבתים, המשחקים ייערכו במאי הקרוב: "לא נשנה את סגנון המשחק שלנו גם מול הטופ האירופי"

(גודל טקסט)
הגרלה קשה לנבחרת הנערים של ישראל (עד גיל 17) ביורו 2018. גדי ברומר ושחקניו הצליחו לשוב לאליפות אירופה לראשונה מאז 2005, אחרי שגברו במשחק המכריע 0:1 על הונגריה משער עצמי בשלב העילית שנערך בהונגריה, והערב (חמישי) נערכה ההגרלה שזימנה הגרלה קשה במיוחד.


הנבחרת עד גיל 17 תתמודד ביורו הקרוב מול אנגליה (מארחת האליפות), שווייץ ואיטליה, כשמי שהגריל את הכדורים היה לא אחר מוויין רוני, קפטן נבחרת אנגליה לשעבר. המשחקים ייערכו בין ה-4 במאי ל-20 במאי. שווייץ היא המדורגת הבכירה בבית לצד המארחת, כשישראל ואיטליה בדרג השני.


יתרה מכך, נבחרת ישראל תתמודד ב-4 במאי מול נבחרת אנגליה וזה יהיה המשחק שיפתח את יורו 2018 באצטדיון של צ'סטרפילד. לאחר מכן תפגוש ישראל את שווייץ ב-7 במאי והמשחק האחרון ייערך ב-10 במאי מול איטליה. בנוסף לבית של ישראל, בבית ב' יתמודדו נורבגיה, פורטוגל ושבדיה, בבית ג' ייפגשו אירלנד, בוסניה ודנמרק ובבית 4 שובצו סרביה, הולנד, גרמניה וספרד. 


המאמן גדי ברומר הגיב להגרלה ואמר: "אין הגרלות קלות בשלבים האלו, בטח שפותחים מול מארחת הטורניר ופיינליסטית אשתקד. המטרה העיקרית עבורנו היא צבירת ניסיון עבור הבחורים הצעירים לטובת המשך הקריירה שלהם. אנחנו לא נשנה את סגנון המשחק שלנו גם מול הטופ האירופי".

All set for the draw, @WayneRooney? pic.twitter.com/lwbCXZAtVs

— England (@England) April 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי