מסתמן: ועדת האיתור תמנה מנהל ספורטיבי לפני שייבחר מאמן

אלי אוחנה
אלי אוחנה | דני מרון

בשבוע הבא יתכנס הפורום המקצועי של ההתאחדות הכולל את אלי אוחנה, מורן מאירי, איציק בן מלך, דודו אוואט ודרור קשטן במטרה לדון בסוגיית המאמן הלאומי הבא ובבחירת מנהל מקצועי, כנראה זר

(גודל טקסט)

ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל בנושא בחירת המאמן הלאומי הבא והמנהל הספורטיבי אמורה להתכנס בשבוע הבא, כאשר חברי הוועדה אלי אוחנה, דודו אוואט, מורן מאירי, איציק בן מלך ודרור קשטן עדיין לא פנו באופן רשמי לאף מועמד לאימון, כשהמועמדים הם ניר קלינגר, יוסי אבוקסיס ורוני לוי שאם יסכים לקבל את התפקיד הוא המאמן המועדף בקרב אנשי הוועדה וגם אצל רוב חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל.

לרוני לוי, שרק האריך לאחרונה את חוזהו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, יש סעיף יציאה אם יקבל הצעה מנבחרת ישראל. בהתאחדות הבהירו כי נכון לעכשיו לא הייתה פנייה לשום מועמד ולא הועברה שום הודעה או נוצר קשר עם קבוצותיהם של המועמדים. יתרה מכך, בפגישה הקרובה אמורה להתקבל החלטה שנושא בחירת המאמן הלאומי תעשה רק לאחר שהמנהל המקצועי, ככול המסתמן זר, ימונה.

בנושא מחנה האימונים שהיה אמור להתקיים בסוף החודש הבא באוסטריה שבוטל בהחלטת ועדת האיתור, אמר אחד מחברי הוועדה לספורט1: "לא זוכר שבעבר עלינו לטורניר אירופי או עולמי כשהנבחרת קיימה בשנים האחרונות מחנות אימונים באופן קבוע".


המועמד המוביל לתפקיד מאמן הנבחרת. רוני לוי (דני מרון)

בהתאחדות לכדורגל משבחים את אנשי ועדת האיתור על קבלת ההחלטות שלהם ובעיקר על קבלת ההחלטה לבטל את מחנה האימונים המיותר מקצועית וכספית. גורם בהנהלת ההתאחדות לכדורגל הוסיף: "המחנה מיותר ולא צריך אותו לקראת משחק ראווה ידידותי נגד ארגנטינה, שלא ייתן דבר מהבחינה המקצועית לשתי הנבחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי