מכירת הכרטיסים למשחק נגד ארגנטינה תיפתח ביום ראשון

קהל נבחרת ישראל
קהל נבחרת ישראל | צילום: ערן לוף

ההתאחדות לכדורגל הודיעה על תחילת המכירה לקראת בואם של מסי וחבריו לישראל, במשחק ההכנה האחרון של הדרום אמריקאים לפני המונדיאל: כרטיסים יהיו זמינים החל מהשבוע הבא

(גודל טקסט)

 ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) כי מכירת הכרטיסים למשחק הידידות של נבחרת ישראל נגד ארגנטינה תיפתח ביום ראשון הקרוב ה-27.5, חמישה ימים לפני המשחק. 30 אלף כרטיסים יהיו זמינים לאוהדי הנבחרת באתר "לאן" החל מהשעה 21:00, כאשר בנוסף להם יהיו 5,000 כרטיסים למנויי הנבחרת במכירה מוקדמת שתיפתח במוצאי שבת.

כמו כן, שרת הספורט מירי רגב הודיעה כי אלפי כרטיסים יחולקו חינם לילדים ונוער מהפריפריה, במטרה לתת להם הזדמנות לצפות בנבחרת ארגנטינה ובעיקר, כמובן, בליאו מסי. "היה חשוב לי מאוד שגם הילדים מהפריפריה יזכו לקחת חלק בחגיגת הכדורגל עם כוכבי נבחרת ארגנטינה", אמרה רגב, "וייהנו מחוויית ספורט יוצאת דופן בדיוק כמו תושבי המרכז וירושלים, זאת בהתאם למדיניות אותה אני מובילה המבקשת להנגיש את הספורט לכל הציבור הישראלי".

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר: "המשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה הוא מהמעניינים שהיו כאן בשנים האחרונות, בייחוד כאשר הנבחרת הארגנטינאית נמצאת שבועיים לפני אליפות העולם בכדורגל. זאת הזדמנות מצוינת עבור כולנו לצפות במשחק מרתק וייחודי".

אלון חזן. מכין הפתעות למסי? (ערן לוף)אלון חזן. מכין הפתעות למסי? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי