המועמדים לתפקיד המנהל הטכני: וישידי, גאלי ורוטנשטיינר

מאוריציו וישידי
מאוריציו וישידי | Gettyimages

הפורום לקידום הכדורגל ערך ראיונות עבודה עם מספר אנשי כדורגל מרחבי העולם לתפקיד בנבחרת, מסתמן שבימים הקרובים יגיעו שני המועמדים הסופיים. האוסטרי היה אחראי על הנבחרות בארצו, האיטלקים בעלי רזומה עשיר

(גודל טקסט)

הפורום לקידום הכדורגל הישראלי, שכמובן משמש גם כוועדת האיתור למאמן נבחרת ישראל הבא ומינוי מנהל טכני לבחרות ישראל, ערך מספר ראיונות עבודה במהלך השבוע האחרון עם שישה מועמדים, כולם באמצעות תוכנת המחשב "סקייפ" המאפשרת שיחות וידאו, כשהכוונה היא כבר בימים הקרובים להיפגש בארץ עם שניים מהם כדי לקבל החלטה סופית.

מיד לאחר שייבחר המנהל הטכני של נבחרות ישראל ובתום מספר שיחות עבודה ראשונות שייערכו מולו, מונה גם מאמן לאומי חדש, תפקיד שנותר פנוי מאז עזיבת אלישע לוי באוקטובר שעבר.

בשלב זה נודע על מועמדותם של שלושה אנשי כדורגל: האוסטרי ווילי רוטנשטיינר, האיטלקי פיליפו גאלי וכן מאוריציו וישידי בן ה-56, ששימש בין השנים 2012-2014 כעוזר מאמן של צ'זרה פראנדלי בנבחרת איטליה. כיום הוא האחראי מטעם ההתאחדות האיטלקית על הנבחרות הצעירות, תפקיד אותו הוא ירש מאריגו סאקי.


וישידי. התפקיד הבא בהתאחדות הישראלית? (Gettyimages)

ווילי רוטנשטיינר בן ה-56 עבד 11 שנה בהתאחדות האוסטרית' מ-2006 עד 2017 והיה אחראי על כל הנבחרות הצעירות והבוגרת כמנהל מקצועי. הוא נחשב באוסטריה כאחד האנשים החזקים בכדורגל של הנבחרות והיה בין היתר האיש שבחר במאמן מתיאס קולר, שהעלה את אוסטריה ליורו 2016. כמו כן הנהיג חידושים באימון הצעירות וקו אחיד באימון שלהם והטקטיקה. הוא ידוע כחבר טוב של מתיאס זאמר ועזר לדויד אלאבה, מגן באיירן מינכן, להתקדם בקריירה. הוא גם ניהל פעמיים את משחקה של אוסטריה כמאמן מחליף.

המועמד האיטלקי פיליפו גאלי (55) היה שחקן מילאן בעברו ושיחק בה כמגן בשנים הגדולות מ-1982 עד 1996 וכמו כן שיחק בפסקארה רג'יאנה, ברשיה, ווטפורד ופרו ססטו. אחרי הפרישה בגיל 38 היה אחראי על הנוער של מילאן ולאחר מכן הפך לעוזרו של קרלו אנצ'לואטי כשאימן את מילאן ב-2008. ב-2012 החל ללמוד אימון בבית הספר למאמנים בקוברצ'אנו. החל מ-2009 היה המנהל הספורטיבי של הנוער במילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי