"חברי ועדת האיתור התרשמו מרוטשטיינר בצורה בלתי רגילה"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

המועמד האוסטרי לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל הציג את תוכנית העבודה שלו בבית הנבחרות בשפיים, והביא כמודל את נבחרות אוסטריה ושוויץ. גאלי אמור לנחות ביום חמישי, שניהם מעדיפים למנות מאמן זר לנבחרת

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של נבחרת אוסטריה לשעבר, נחת היום (רביעי) בצהריים בישראל וופגש הערב בבית הנבחרות בשפיים עם חברי ועדת האיתור למינוי מנהל טכני, שם הציג את האני מאמין שלו ואת התוכנית המקצועית לקידום פני הכדורגל הישראלי והתקדמותו בהדרגה.

רוטשטיינר השיב בפירוט לכל השאלות שנשאל על ידי ועדת האיתור והציג כמודל את נבחרות אוסטריה ושווייץ. בנוסף האוסטרי הציג את תוכניתו לשיתוף פעולה עם הצוות המקצועי החדש של הנבחרת ועם ועדת האיתור, שלאחר שתסיים את תפקידה ותבחר את מאמן הנבחרת המיועד, תהפוך לוועדה המקצועית של נבחרת ישראל.

גורם בהתאחדות: "קשה להאמין שפיליפו גאלי יגבר על רוטנשטיינר. חברי ועדת האיתור התרשמו ממנו בצורה בלתי רגילה. האיש הציג מצגות פסיכיות. הוא מכיר את הכדורגל הישראלי כאילו אימן ושיחק כאן. הוא ירד לפרטים הקטנים ביותר והגדולים ביותר. הוא הבהיר כי הוא לא בונה על קסמים של מאמן מסוים או שחקן מסוים, הכל חייב להיות בתוך תהליך קבוצתי כדי לקדם את הכדורגל הישראלי. ההתרשמות ממנו היתה אדירה, וכל שאלה מבין הרבות נענתה במקצוענות בלתי נתפשת".

בראיון מוקדם שקיים וילי רוטנשטיינר עם חברי ועדת האיתור: דרור קשטן, מורן מאירי, אלי אוחנה, איציק בן מלך ודודו אוואט, הבהיר רוטנשטיינר שאם ימונה לתפקיד הוא מעדיף לצרף לצדו מאמן זר לנבחרת. האוסטרי ציין כי הכדורגל הישראלי מוכר לו, אך לא יותר מדי, וציין כי נבחרת אוסטריה בה עבד בשנים האחרונות תהיה המודל לשינוי הכדורגל בישראל. כידוע, הוחלט שהמנהל הטכני שייבחר יהיה שותף לוועדת האיתור בבחירת המאמן הלאומי הבא ויהיה נוכח בראיונות מול המועמדים, שנכון לעכשיו הם רוני לוי וניר קלינגר אליהם עשוי להצטרף מועמד זר או שניים.

ביום חמישי בלילה ינחת מועמד נוסף לתפקיד, האיטלקי פיליפו גאלי אותו יפגשו חברי ועדת האיתור ביום שישי. גם גאלי כמו רוטנשטיינר ציין כי בשלב זה עדיף למנות מאמן אירופי לנבחרת ישראל. ועדת האיתור אמורה להחליט בתחילת השבוע הבא מי מהם ייבחר לתפקיד המנהל הטכני ואז תעבור לנושא בחירת המאמן הלאומי החדש. כזכור, חברי הוועדה ימשיכו לכהן בהמשך כפורום המקצועי שיעבוד מעל המנהל הטכני. 


רוטנשטיינר הגיע היום. ימונה למנהל הטכני? (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי