רוטנשטיינר צפוי להתמנות למנהל הטכני של הנבחרת, גאלי נחת

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

למרות שחברי ועדת האיתור ייפגשו מחר עם האיטלקי שהגיע לישראל, עושה הרושם שהאוסטרי כבר הרשים מספיק ויקבל את הודעה בשבוע הבא. רוני לוי עדיין המועמד המוביל למשרת המאמן

(גודל טקסט)

לאחר שוועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל (למעט מורן מאירי השוהה בחו"ל) פגשה אתמול (רביעי) בבית הנבחרות בשפיים את האוסטרי ווילי רוטנשטיינר לראיון כמועמד לעמדת המנהל הטכני של נבחרות ישראל, נחת גם המועמד השני, האיטלקי, פיליפו גאלי, שמתוכנן לפגוש מחר (שישי) את חברי וועדת האיתור ולנסות להרשים אותם.


"אני מכיר את הכדורגל הישראלי. למדתי עליו המון. אחרי שאפגש עם ראשי ההתאחדות אדע האם אקבל את המינוי", אמר גאלי.


המועמד האוסטרי ימריא בצהרים לארצו וימתין להחלטת הוועדה, ככול הנראה בתחילת השבוע הבא. כבר בשיחה הראשונה עימו הוא הרשים מאוד את כל חברי הוועדה ומסתמן שהוא מתקרב מאוד לקבל את המשרה החדשה בהתאחדות לכדורגל בשכר שבין 250 עד 300 אלף יורו לשנה.


המנהל הטכני החדש שימונה אמור לעבוד בתחילת דרכו לצידו של ניר לוין המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות.


גורם בהתאחדות לכדורגל אמר כבר אתמול בסיום הפגישה עם האוסטרי: "צריך יהיה לקרות דבר בלתי רגיל כדי שפיליפו גאלי האיטלקי יקבל את התפקיד. האוסטרי נתן הופעה ומצגת מלהיבה שנותנת תקווה לכדורגל הישראלי".


לאחר שיבחר המאמן הטכני, תתכנס וועדת האיתור למינוי מאמן לאומי חדש ובתחילת השבוע הבא יוחלט אם להתמקד אך ורק על מאמן ישראלי מבין רוני לוי המועמד המוביל לניר קלינגר או לצרף לרשימה גם מועמד של מאמן זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי