אלון חזן מועמד להחליף את בלבול בנבחרת הצעירה

אלון חזן
אלון חזן | עדי אבישי

מאמנה הזמני של הנבחרת עשוי להחליף את המאמן שמבוקש בבני סכנין, ועשוי להגיע להסדר מול ההתאחדות על שחרורו חודשיים לפני תום חוזהו. ניר לוין צפוי לעזוב עם מינוי מנהל טכני חדש

(גודל טקסט)

בחירת המנהל הטכני לנבחרת ישראל אמורה להיות מושלמת בקרוב ותוך מספר ימים יתברר אם המו"מ הכספי שמנהלת ההתאחדות לכדורגל מול האוסטרי וילי רוטנשטיינר יושלם והאיש ייכנס לתפקידו, או שהוועדה לקידום הכדורגל תפנה למועמדים נוספים. כפי שפרסמנו אתמול, האוסטרי עצמו הוא זה שמתלבט, כאשר יש לו גם הצעה ממועדון כדורגל. בכל מקרה, מתוכננים שינויים כבר במהלך הקיץ כשמינוי המנהל הטכני והמאמן הלאומי החדש יושלמו.

לאחרונה עולה שמו של מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול, כמועמד לבני סכנין במקומו של טל בנין שפוטר אתמול. לבלבול חוזה למשך חודשיים נוספים מהיום וההתאחדות אוסרת על עבודה במקביל בנבחרת ובמועדון בליגת העל. ב-1 באוגוסט יפוגו החוזים של מאמני הנבחרות, מהנבחרת הצעירה עד 21 ועד לנבחרות נערים ב'. הכוונה היא לבצע שינויים גדולים ומהפכה מקצועית שתביא לשינוי פני הכדורגל, כשמי שאמור להחליף את בלבול בנבחרת הצעירה הוא המאמן הזמני של הנבחרת הבוגרת, אלון חזן.

בלבול לא יקבל אישור לעזוב, כפי שלא קיבל קודמו אריק בנאדו. אלא שגורם בהתאחדות אמר שהעובדה שנשארו חודשיים לסיום חוזהו של המאמן, בהם אין משימות לנבחרת הצעירה, עשויה להקל על הנושא. בהתאחדות מחכים לבקשה רשמית בנושא ובכל מקרה שחרור המאמן יהיה תלוי בהסדר כספי. 

במקביל, ברור כי המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, ניר לוין שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, יהיה מהראשונים שעשויים לשלם את מחיר מינויו של רוטנשטיינר או כל מנהל טכני אחר. האוסטרי, אגב, הוא בבסיסו איש של מחלקות נוער וטיפוח צעירים וסביר שירצה לקחת את התפקיד על עצמו. 


חזן. בדרך לנבחרת הצעירה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי