בהתאחדות מאבדים סבלנות כלפי רוטנשטיינר: "ועדת האיתור תקועה"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

המועמד לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל לא יזם קשר ולא החזיר תשובה לגבי החלטתו. לאחר שחוזהו שודרג והובטחו לו סמכויות נוספות, בהתאחדות נתנו לו 48 שעות להחליט. כעת נטען שצריך לחכות עד מינוי יו"ר חדש

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל, ובעיקר בקרב חברי ועדת האיתור, מאבדים סבלנות כלפי המועמד האוסטרי לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. האוסטרי, שהבטיח ביום ראשון כי ישמור על קשר עם אנשי ועדת האיתור, לא יזם דבר מעצמו ואתמול נוצר איתו קשר טלפוני כדי להבין היכן ההחלטה שלו עומדת.

לאוסטרי הובהר כי גם תשובה שלילית היא תשובה והרצון בהתאחדות הוא לשמוע שהוא מקבל את התפקיד היוקרתי בכדורגל הישראלי. מתברר שרעייתו של רוטנשטיינר התלהבה מהשהות שלה בתל אביב, והבהירה לשורת המלווים כי רצונה הוא בדירה הסמוכה לחוף הים.

נושא השכר של רוטנשטיינר שודרג, והובטחו לו 310 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. לאוסטרי הובטח כי יהיה הסמכות הקובעת בהתקדמות ובשינויים בכדורגל הישראלי ועל פי הגורמים הישראלים, המצגות והתוכניות שלו לקידום הכדורגל הישראלי הם מודל שלא נראה או נשמע עד עכשיו.

לרוטנשטיינר נאמר כי יוכל לצרף עוזר על תקן לא קבוע, מהלך שיאושר בשלב מאוחר יותר והוא יהיה זה שיחליט על אנשי הצוות הישראליים שיהיו אחראיים על התוכנית. האוסטרי ביקש לצרף מועמד זר לעמדת המאמן הלאומי, אבל לא התעקש על כך.

רוטנשטיינר.
רוטנשטיינר. "משוחח רק עם שני גורמים בוועדה" (אתר רשמי)

כאמור, היום (רביעי) מצפים בהתאחדות לכדורגל לקיים שיחה נוספת עם האוסטרי ומבקשים ממנו להגיע ארצה בתוך מספר ימים פעם נוספת אם תשובתו תהיה חיובית. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "נתנו לו עוד 48 שעות להחליט על הגעה לישראל ונראה כי הוא אינו שלם עם ההחלטה. ועדת האיתור תקועה".

אם רוטנשטיינר יחליט שלא להגיע לישראל באופן רשמי, ועדת האיתור תמנה בקרוב מאמן ישראלי במקומו של אלישע לוי כאשר הבחירה תהיה בין רוני לוי וניר קלינגר. נכון לימים האחרונים לפחות שלושה מבין חברי ועדת האיתור תומכים לתפקיד המאמן הלאומי ברוני לוי.

רוני לוי. כרגע המועמד המוביל לתפקיד המאמן (טוויטר)
רוני לוי. כרגע המועמד המוביל לתפקיד המאמן (טוויטר)

חלק מחברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל טוענים כי צריך להמתין עם מינוי המנהל הטכני הזר עד מינוי יו"ר התאחדות לכדורגל חדש תחת עופר עיני. לנבחרת ישראל אין משימות בעתיד הקרוב מלבד טורניר ליגת האומות נגד סקוטלנד ואלבניה ובהתאחדות לא מייחסים לקמפיין הקצר הזה חשיבות למרות האפשרות לזכות בכרטיס ליורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי