אנורתוזיס הודיעה: לא נשחרר את רוני לוי לנבחרת ישראל

רוני לוי
רוני לוי | טוויטר

המאמן שהאריך חוזה בקפריסין במארס האחרון נפגש עם נשיא המועדון והתבשר כי לא יזכה לאישור לעזוב אם יקבל הצעה מרוטנשטיינר: "אמרנו שלא נעמוד בדרכו כל עוד ההצעה תגיע בזמן סביר ושההכנות לעונה לא יפגעו"

(גודל טקסט)

מועמד נוסף לאימון נבחרת ישראל ירד מהפרק. מדובר ברוני לוי, שהערב (חמישי) הודיעה קבוצתו הקפריסאית אנורתוזיס פמגוסטה כי היא מסרבת לשחררו בשלב זה של העונה, אחרי שרק במארס האחרון האריך את חוזהו בשנתיים.

הערב נפגש לוי עם נשיא אנורתוזיס והתבשר על כך שלא ישוחרר. גם בהודעה רשמית שמסר המועדון נכתב כי "אנו מעריכים את המאמן שלנו ואת האינטרס להיות המאמן הלאומי של ישראל, אבל אמרנו לו שלא נעמוד בדרכו כל עוד ההצעה תגיע בזמן סביר שלא יפגע בהכנות. עכשיו אנחנו חושבים שהגבלת הזמן חלפה ולכן אנו לא מוכנים לדון באפשרות שהמאמן ישוחח עם הנבחרת או כל מועדון אחר".

כפי שכבר פרסמנו בספורט1, המנהל הטכני החדש של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר מעדיף מאמן זר ולא מן הנמנע שלצדו ימונה אלון חזן, המנהל הזמני של נבחרת ישראל בחודשים האחרונים, לפחות לקמפיין המשחקים הקרוב בליגת האומות. מוקדם יותר חשפה ההתאחדות את פרטי חוזהו של האוסטרי, שבין השאר יזכה למענק של 150 אלף יורו אם הנבחרת תעלה ליורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי