זוארץ צפוי להתמנות ליו"ר ההתאחדות, קורנפיין למנכ"ל

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

האספה הכללית של ההתאחדות לכדורגל ביום ראשון הקרוב וביטול סעיף הזיקה על ידי רשם העמותות יובילו למינוי שזוכה ל-93 אחוזים מהקבוצות בישראל

(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב תקיים ההתאחדות לכדורגל במשרדיה את האסיפה הכללית, עליה הוחלט לפני כשבועיים כשהנהלת ההתאחדות קיימה אסיפה מיוחדת כדי לבטל את סעיף הזיקה ולהכשיר את המינוי של שינו זוארץ לתפקיד היו"ר כמחליפו של עופר עיני. הנושא מצריך את אישורו של רשם העמותות, אך של פי בדיקה שכבר נערכה, הובהר שיבוטל נושא הזיקה והמהלך יאושר לאחר שיקבל רוב באסיפה הכללית.

כאמור, מסתמן כי זוארץ יהיה יו"ר ההתאחדות הבא וייכנס לתפקידו כבר בתחילת חודש אוגוסט. ליו"ר היוצא עופר עיני לא יהיה כל תפקיד במוסדות ההתאחדות והוא יעבור לעסוק בעסקיו הפרטיים. זוארץ זוכה לתמיכה של מרכזי הכדורגל של הפועל ומכבי ולתמיכה של 93 אחוזים מכל קבוצות הכדורגל בישראל, מליגת העל ועד הליגות הנמוכות החובבניות.

זוארץ מתכנן שינויים והתוכנית המובילה תהיה הפרדה בין ההתאחדות לכדורגל למנהלת הליגה, הפועלות בסמכויות נפרדות, כשהמהלך נועד להוביל שגורמים בכירים בכדורגל הישראלי לא יהיו בתפקידים זהים מובילים גם בהתאחדות לכדורגל וגם במנהלת הליגה. עוד מסתמן כי הכוונה הראשונה היא למנות את איציק קורנפיין לתפקיד מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, מהלך שכבר הבשיל וממתין למינוי של זוארץ.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי