בית הלחמי: הרווחנו את זה ביושר. בני: לא נחותים מאף נבחרת

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | צילום: באדיבות איגוד הכדורסל

מאמן נבחרת העתודה של ישראל התמוגג אחרי הניצחון הגדול 75:98 ברבע גמר אליפות אירופה מול ספרד: "הכוח שלנו הוא החיבור בין השחקנים". הרכז שקלע 18 נקודות: "נמשיך לגמר". זוסמן: "שמחה גדולה"

(גודל טקסט)
נבחרת העתודה של ישראל עלתה הערב (חמישי) לחצי גמר אליפות אירופה בפעם השנייה כאשר הביסה את נבחרת ספרד 75:98 וכעת היא ממתינה למנצחת במפגש בין צרפת לסרביה.


מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות בחצי גמר והרווחנו הכל ביושר. אני פשוט נרגש מהשחקנים שלנו".


על יובל זוסמן: "הבטחתי לא לדבר על שחקן כזה או אחר, כל שחקן חשוב לנבחרת והכוח שלנו הוא החיבור בין השחקנים. הנבחרת שלנו היא לא הכי אתלטית והיתרון הגדול שלה הוא המשחק הקבוצתי".סרביה או צרפת בחצי הגמר: "אנחנו הולכים למלון לנוח ונראה מי תהיה היריבה. מגיע לשחקנים לנוח".


השיפור ביכולת לעומת שמינית הגמר: "ידעתי שאחרי משחק לא טוב יגיע משחק טוב, הספרדים לא באו ללחוץ אותנו לעומת השבדים במשחק הקודם. הם פשוט שיחקו את הכדורסל שלהם, בנוסף הגארדים שלהם לא עמדו במשחק הלחץ שלנו".






האם תצליח לשמור על כזאת אינטנסיביות גם במשחק הבא
: "קודם כל זה לא מדובר רק בי, מדובר כאן בצוות אימון ורפואי שלם. בעיקרון השחקנים נמצאים בהתפתחות מנטלית. אני מזכיר שהפסדנו את המשחק הראשון ברגע האחרון והשחקנים התמודדו עם זה כאילו וזה לא קרה".שברת לספרדים מסורת של 11 שנה בה הם הגיעו ברציפות לשלב חצי הגמר:" לא הייתי מודע להיסטוריה הספרדית, באנו לנצח".


גיל בני שקלע 18 נקודות סיפר: "התחושה מטורפת, האמנו מהתחלה, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים וניתן הכול בחצי הגמר. אנחנו לא נחותים מאף נבחרת וגם לנו יש שמות גדולים כמו יובל זוסמן, מייקל בריסקר ודני אבדיה ואני מאמין שמנשיך גם לשלב הבא".


יובל זוסמן שעלה לחצי גמר שני בשנתיים וצלף 25 נקודות הערב: "יש שמחה גדולה אני חושב שבאנו מאוד מוכנים, נלחמנו וזה האופי שלנו בטורניר. בכל שלב של המשחק לא הורדנו את הרגל מהגז, ושיחקנו כמו גדולים".


לגבי אפשרות למדליה נוספת אמר זוסמן: "אני חושב שכל דבר בעיטו ואני חושב שנראה קודם כל מי תהיה היריבה הבאה, אני לא יכול לומר מי אני מעדיף שתעלה אני רק מקווה שהכול יסתיים על הצד הטוב ביותר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי