לרוטנשטיינר שלושה מועמדים זרים לאימון נבחרת ישראל

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

המנהל הטכני מעדיף זר בתפקיד, חברי הפורום המקצועי וההתאחדות ינסו לגייס את המימון הכספי כדי לענות על דרישתו. חזן מועדף מבין המועמדים הישראלים וצפוי לאמן בליגת האומות

(גודל טקסט)

המנהל הטכני של נבחרות ישראל האוסטרי וילי רוטנשטיינר נפגש היום (שני) עם ועדת האיתור למינוי המאמן הלאומי בראשותם של אלי אוחנה, דרור קשטן, מורן מאירי, איציק בן מלך ודודו אוואט כדי להציג בפניהם את שלושת המועמדים לעמדת המאמן הלאומי במקומו של אלישע לוי. יש לציין כי בעוד חודש אמורה ישראל לפתוח בהכנות למשחק בליגת האומות נגד נבחרת אלבניה, אולם אותו וגם את משחק הידידות מול צפון אירלנד צפוי להעביר אלון חזן, המאמן הלאומי הזמני.

באירופה פורסם בסוף השבוע כי המועמד לתפקיד הוא השווייצרי מרסל קולר המועמד לאמן את באזל, אך בפגישה טען רוטנשטיינר שמבחינתו ישנם שלושה מועמדים זרים שנתנו את הסכמתם להגיע ארצה, אבל לא בסכומים שמוכנה להציע בשלב זה ההתאחדות לכדורגל ועל כן ייעשה ניסיון לגייס את המימון הכספי הנוסף כדי לספק את בקשת המנהל הטכני ולהנחית מאמן זר. מבין הישראלים המועמד המוביל הוא מאמן נבחרת הנוער אלון חזן, אולם גם שמותיהם של ניר קלינגר ורוני לוי על הפרק. 

מההתאחדות נמסר בסיום הפגישה: "חברי הפורום המקצועי נפגשו היום עם וילי רוטנשטיינר, המנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל, לדיון בו הציג בפניהם את המבנה המתאים לנבחרת הבוגרת וכן את האפשרויות השונות לאיוש תפקיד המאמן. הוועדה צפויה להתכנס שוב במהלך השבוע הבא במטרה להחליט על זהות המאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי