מועמד נוסף לאימון הנבחרת ירד מהפרק: קולר יחתום בבאזל

מרסל קולר
מרסל קולר | Gettyimages

מאמן נבחרת אוסטריה בעבר, שהיה אחד המועמדים המובילים של וילי רוטנשטיינר, צפוי לשוב לשווייץ ולחתום רשמית אצל הקבוצה שאיבדה את תואר האליפות אחר שמונה שנים רצופות

(גודל טקסט)

מרסל קולר, אחד משלושת המועמדים של וילי רוטנשטיינר לאימון נבחרת ישראל, ככל הנראה יירד מהפרק עד סוף השבוע לאחר שנפגש עם ראשי באזל והסכים להתמנות למאמן הקבוצה.

בתקשורת השווייצרית והאוסטרית כאחד פרסמו שהפגישה עם ראשי המועדון שאיבד בעונה שעברה את האליפות הוגדרה כחיובית ושהצדדים קרובים לסיכום. כבר בשבוע שעבר קולר נפגש עם ראשי הקבוצה, אבל לא קיבל מהם אישור מיידי שהם ימנו אותו למאמן וטענו שישנן אופציות נוספות. תחילה באזל רצתה את ראלף האזנהוטל שעזב את לייפציג הקיץ, אבל אתמול הוא סירב להצעת המועדון.

המשמעות היא שכעת קולר הוא המאמן המועדף לתפקיד ובאזל מעוניינת למנותו במהרה, הרי שהליגה שם יצאה לדרך והערב הקבוצה תארח את פאוק במוקדמות ליגת האלופות, אחרי שהפסידה 2:1 ביוון בשבוע שעבר. בבאזל המתינו עם קולר בטענה שהסוכן שלו דינו למברטי ניהל איתם מו"מ קשוח, מה שמעיד על כך שגם מול ההתאחדות הישראלית ככל הנראה היה קושי להגיע לסיכום אם היה נפתח מו"מ. קולר הרוויח בעבר 1.7 מיליון יורו לעונה בהתאחדות האוסטרית.


רוטנשטיינר. מועמד אחד ככל הנראה ירד מהפרק (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי