כיאל: הליגיונרים נמצאים בכמה רמות מעל שחקנים מישראל

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

קשר ברייטון ירה בתכנית הספורט של 103FM: "בטוח במיליון אחוז ששחקן שמשחק ברמות הגבוהות יותר ראוי להיות קפטן הנבחרת". וגם: הרכש האיראני של השחפים ("לא תהיה לו בעיה עם חמד") וחוק הלאום ("מיותר")

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

עוד לפני מינויו של אנדי הרצוג למאמן נבחרת ישראל, בירם כיאל דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לסרט הקפטן, חוק הלאום וההשוואה בין השחקנים שמשחקים בחו"ל לאלו שמשחקים בליגת העל.

קשר ברייטון פתח את דבריו והתייחס לסרט הקפטן של הנבחרת: "אני חושב שיש כמה מועמדים ראויים ואחד מהם הוא ביברס נאתכו. יש חבורה של שחקנים שצריכה להוביל קדימה. בונים עכשיו משהו חדש וצריך לתת לזה הזדמנות".

ההבדלים בין הליגיונרים לשחקני ליגת העל: "הרמה בחו"ל הרבה יותר גבוהה. אני בטוח במיליון אחוז ששחקן שמשחק ברמות הגבוהות יותר ראוי להיות קפטן משחקן בליגת העל. אנחנו, הליגיונרים, מעל השחקנים שמשחקים בישראל בכמה דרגות. האימונים והמשחקים שלנו נערכים בקצב גבוה ולצד שחקנים טובים יותר".


"אנחנו בכמה דרגות מעל שחקנים שמשחקים בישראל". כיאל (עדי אבישי)

על עלירזה ג'האנבחש, שחקן הרכש החדש של בייטון: "הוא הצטרף למועדון תמורת סכום שיא. מדובר בשחקן כנף שאמור לעזור לנו מאוד. לתומר חמד לא תהיה איתו שום בבעיה. יש בקבוצה שלנו שחקנים מ-16 או 17 מדינות שונות ולכל אחד יש את המנטליות ואת האמונה שלו".

לסיום, כיאל התייחס לחוק הלאום: "אני חייב להגיד שהחוק הזה הוא מיותר. כולנו חיים פה ביחד. ערבים, מוסלמים ונוצרים כבר הרבה שנים זה לצד זה. כל הזמן מנסים להגיד שהמוטו שלנו הוא דו קיום ועכשיו החוק הזה, שאני לא מבין את מטרתו, עשה רעש במדינה ומחוץ למדינה. אני לא מבין מה התמונה שמנסים לייצר. כשחקן ערבי מוסלמי שמשחק בנבחרת אני חושב שזה מיותר לגמרי".

התחושות בעקבות חוק הלאום: "ההרגשה היא לא הכי נעימה וטובה. החוק הזה מפריע כי אנשים רוצים לחיות בשלום ובאווירה טובה. אני אחד שמנסה להוכיח שיש דו קיום. לבוא ולהגיד שהמדינה היא רק יהודית? זה כן מפריע לי כי אני אזרח ישראלי לכל דבר. המדינה צריכה לכבד אותנו ולדעת שכולם צריכים לחיות ביחד בכבוד. שחקנים בקבוצה שאלו אותי על החוק, אבל אני ותומר מנסים לא להתייחס יותר מידי. אנחנו מנסים להוכיח משהו אחר. אני ותומר חברים, אנחנו משחקים ביחד מגיל 0. עושים עלינו כתבות בכל מקום בעולם. אני מייצג את הערבים המוסלמים ואת המדינה כולה פה באנגליה. אני נציג שלה ושגריר שמנסה לצייר את התמונה היפה".


"ההרגשה בעקבות חוק הלאום לא הכי נעימה". כיאל מול הזאר ׁ(Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי