ההתאחדות אישרה את מינויו של הרצוג, יוצג ביום שני

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | יוני אריאלי

המאמן האוסטרי הוא המאמן הבא של נבחרת ישראל, כך נקבע היום בצהריים. יטוס חזרה לאוסטריה וישוב בשבוע הבא, אז מתוכננת מסיבת עיתונאים רשמית. צפוי לבחור לעצמו עוזר זר לצד אלון חזן

(גודל טקסט)

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה לפני שעה קלה את מינויו של האוסטרי אנדי הרצוג לתפקיד מאמן נבחרת ישראל במקומו של אלישע לוי, על פי המלצת המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר שאושרה ע"י ועדת האיתור בראשותו של אלי אוחנה.

מאמן נבחרת הנוער אלון חזן אמור לשמש כעוזרו של אנדי הרצוג, אשר ישוב לאוסטריה בתוך מספר ימים ויגיע בהמשך השבוע הבא לישראל, כאשר מתוכננת מסיבת עיתונאים ביום שני ובה הוא יוצג כמאמן הלאומי. נודע כי בשיחות שקיים וילי רוטנשטיינר עם אנשי ההתאחדות לכדורגל ועם מספר מצומצם של חברי ועדת האיתור הוא אמור לקבל לצדו איש כדורגל שיבחר כדי לעזור לו בתפקידו בעבודה מול כול הנבחרות הצעירות והתחלת הליך השינוי בכדורגל הישראלי.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "רוטנשטיינר אמור לקבל אישור לצרף עוזר או שניים זרים לצד אלון חזן. מי שיגיע יהיה לצדו של רוטנשטיינר ויהיה גם בנבחרת הלאומית ליד אנדי הרצוג. בהתאחדות לכדורגל ימצאו את התקציב להשלמת פאזל נבחרת ישראל".

רוטנשטיינר. עוזר המאמן יעבוד גם עם המנהל הטכני (דני מרון)
רוטנשטיינר. עוזר המאמן יעבוד גם עם המנהל הטכני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי