רשמית: ערן זהבי חוזר לנבחרת ישראל

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: ערן לוף

הכוכב שנפרד מהמדים הלאומיים זכר לתקרית הסרט מול מקדוניה, ישוב לסגל של הרצוג לקראת אלבניה בליגת האומות: "פגעתי במאות אלפי אוהדים ואני מתנצל על כך מעומק לבי". רוטנשטיינר: "הביע את רצונו לחזור"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. יומיים לפני שהצוות החדש של נבחרת ישראל בראשות וילי רוטנשטיינר ואנדריאס הרצוג יפרסמו את הסגל למשחק מול אלבניה בחוץ בליגת האומות (7.9) ומשחק הידידות מול צפון אירלנד בבלפסט (11.9), הכריזה הבוקר (ראשון) ההתאחדות על חזרתו של ערן זהבי, כוכב גוואנגז'ו ומי שנפרד מנבחרת ישראל לאחר אותה תקרית השלכת סרט הקפטן מול מקדוניה.

כפ שמסרה ההתאחדות, "בשיחות שקיימו לאחרונה רוטנשטיינר והרצוג עם זהבי, בתיאום עם ראשי ההתאחדות, הבהירו השניים כי הם רואים חשיבות מקצועית בחזרתו לסגל והשחקן ציין כי ישמח לחזור ולתרום ככל יכולתו להצלחת נבחרת ישראל".


בהודעה על השבתו של החלוץ לסגל אמר רוטנשטיינר:
"ערן זהבי הוא שחקן מצוין ונבחרת ישראל חייבת שהטובים ביותר יהיו חלק ממנה. בשיחות שלי עם ערן לא הסתרתי את השאיפה שלי ושל הרצוג לראות את ערן לובש שוב את המדים הלאומיים ומסייע לנו להעמיד את הסגל החזק ביותר לקראת כל התמודדות. אני מודע להשתלשלות העניינים שהובילה לפרישת ערן מהנבחרת. ערן התנצל על מה שקרה, הביע את רצונו לחזור ולתרום לנבחרת ואני משוכנע כי זהו מהלך הכרחי והוגן עבור כולם. אני שמח שגם ההתאחדות ראתה זאת כך".


זהבי. "הביע את רצונו לחזור לנבחרת" (ערן לוף)

גם המאמן אנדי הרצוג סיפר: "כקפטן נבחרת אוסטריה בעבר וכמי שהוביל אותה והיה חלק מהנבחרת הלאומית של ארצו שנים רבות, אני יודע לזהות אהבה אמיתית לנבחרת וערן בפירוש אוהב את נבחרת ישראל ורוצה לתרום לה בכל אספקט אפשרי. ההחלטה לחזור מהפרישה ולהצטרף שוב לנבחרת אינה פשוטה עבור אף שחקן, אבל ערן שלם עם המהלך וכולנו יחד, הנבחרת, ההתאחדות, האוהדים, נצעד יחד במטרה להוביל את הנבחרת ואת הכדורגל הישראלי גבוה ככל האפשר. כמאמן הנבחרת, אני חייב לעשות הכל כדי שבסגל יהיו השחקנים הטובים בנמצא".


ערן זהבי
התנצל והודה: "החלום הגדול ביותר שלי מהרגע בו התחלתי לשחק כדורגל, היה להצטרף לנבחרת ישראל. זכיתי להיות חלק מהנבחרת וזכיתי להיות הקפטן שלה, ואין כבוד גדול מזה. טעיתי בתגובה שלי במשחק מול מקדוניה כאשר ברגע של כעס גדול ותסכול לנוכח התנהגות של קומץ אוהדים, זרקתי את סרט הקפטן ופגעתי בכל מאות אלפי האוהדים הנאמנים של הנבחרת. אני מתנצל על כך מעומק לבי.


ה-"פיו פיו" חוזר גם לנבחרת ישראל, בתקווה (אתר הליגה הסינית)

"אני מביט קדימה, יוצא לדרך חדשה ואין עוד טעם לעסוק במה שהיה. אני אוהב את הנבחרת ותמיד הייתי גאה לייצג את המדינה ולעשות הכל כדי להביא הישגים ולשמח את האוהדים. רוטנשטיינר והרצוג ציינו בשיחות עמי שהם רוצים שאהיה חלק מהנבחרת ומודעים לתרומה שאוכל להביא כשחקן מן המניין. הבהרתי שאשמח להיות חלק מהתהליך יחד עם החברים האחרים ולתרום ככל יכולתי. נבחרת ישראל היחתה ולעולם תהיה נקודת השיא עבור כל שחקן ואני גאה על הזכות לשוב ולשרת אותה ואת מדינת ישראל. כולנו צריכים להתאחד לטובת הנבחרת ולעשות הכל למען הצלחתה. אני וכל שחקן אחר שיהיה בסגל, וגם מי שלא יהיו בהתכנסות הקרובה, תמיד נעשה הכל למען הנבחרת והאוהדים. אני חוזר לנבחרת באהבה ובתקווה לצעוד יחד קדימה", סיכם החלוץ.

בתוך כך, ביום שלישי הקרוב (18:30, שפיים) תפגוש הנבחרת הצעירה בהדרכתו של מרקו בלבול את הפועל קטמון ירושלים מהליגה הלאומית למשחק הכנה. להלן הסגל שזומן למשחק: אסף צור, עומרי גלזר, רז מאיר, ירדן כהן, עידן נחמיאס, עמית ביטון, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, דניאל אביב אברהם, יונתן כהן, מתן חוזז, שון ויסמן, יונס מלאדה, עידן כהן, עומר לקאו, עופרי ארד, יהב גורפינקל, אור דסה,רז שלמה, גבריאל קניקובסקי, מוטי ברשצקי, שי גולן, דן גלזר, מוחמד אבו פאני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי