נבחרת ישראל נחתה באלבניה, גיא חיימוב: "מרגישים שינוי באווירה"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | עדי אבישי

השחקנים בכחול לבן יפתחו את ליגת האומות במשחק חוץ במבחן הראשון של אנדי הרצוג והסגל שלו. השוער, שצפוי לפתוח בהרכב: "יש אפשרות להעפיל ליורו דרך המפעל הזה", רוטנשטיינר: "השחקן הישראלי הוא מקצוען"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל נחתה הערב (רביעי) באלבניה לקראת המשחק הראשון בעידן הנדי הרצוג במסגרת המחזור הראשון בגביע האומות מול הנבחרת המקומית. לאחר עיכוב של שעתיים בטיסה, גשם ואבטחה כבדה מאוד קיבלו את הנבחרת הישראלית בטיראנה. גם סביב מלון הנבחרת יש אבטחה כבדה. השחקנים יצאו מהשדה מיציאה צדדית ונכנסו למלון בפעולת הסחה מכניסה צדדית עם אוטובוס נוסף בחזית להטעיה. מחר תקיים הנבחרת אימון מסכם ומסיבת עיתונאים באצטדיון בו ייערך המשחק באלבאסן, שם יתורגל ההרכב שצפוי לפתוח במשחק.

זה יהיה המפגש השלישי בין ישראל לאלבניה, ובאופן מעניין כל אחת ניצחה פעם אחת – באותה תוצאה, וכשהנבחרת המפסידה אירחה. בנובמבר 2016 ניצחה ישראל באלבניה 0:3 משערים של ערן זהבי, דן איינבינדר ואלירן עטר, וכחצי שנה לאחר מכן ביוני 2017 הביסו האלבנים את ישראל באצטדיון סמי עופר.

המשחק צפוי להיות קריטי כיוון שזהו המבחן הראשון של אנדי הרצוג כמאמן ו-וילי רוטנשטיינר כמנהל ספורטיבי של הנבחרת. יהיה מעניין לראות על מה עבד הצוות האוסטרי עם הסגל המגוון שזימן למשחק. מי שנחשב באנקר בסגל ולאחר הפציעה של אריאל הרוש צפוי גם לפתוח הוא השוער גיא חיימוב, הרכש הטרי של מכבי חיפה, שזו תהיה ההופעה השניה בלבד שלו במדי הנבחרת לאחר ששיחק נגד קרואטיה ב-2011 במוקדמות היורו.

הרצוג. המבחן הראשון של האוסטרי (עדי אבישי)
הרצוג. המבחן הראשון של האוסטרי (עדי אבישי)

חיימוב אמר לקראת היציאה לאלבניה: "כיף להיות בנבחרת. שחקנים שנפצעים זה חלק מהמשחק. צריך להיות מוכנים. יש אווירה מאוד טובה, יש פה משהו חדש ורציני. אנחנו מרגשים את זה וצריך לנצל את זה".

הפציעה של הרוש שנתנה לו את אפודת השוער הראשון: "לא הייתי קורא למה שקרה לי טיימינג, זה מהקדוש ברוך הוא".

סיכויי ההעפלה של ישראל: "יש אפשרות להגיע ליורו מהמפעל הזה ונעשה הכל כדי להשיג את המטרה. אני מרגיש טוב ובכושר טוב, כל הזמן רוצה לשפר".

חיימוב.
חיימוב. "היה לי טיימינג מוצלח" (עדי אבישי)

היריבה: "אלבניה זה מקום מיוחד. עשינו הכנה ותדרוך רגיל. זה משחק קשה, הם נבחרת קשה וטובה. נעשה הכל כדי לנצח. יש שינוי ואווירה טובה בנבחרת".

המנהל הספורטיבי וילי רוטנשטיינר אמר: "אני נהנה מישראל. אני רוצה לראות קבוצה מאוחדת וזה הכיוון שאנחנו הולכים אליו כרגע. כשרואים את דאבור מצליח בליגה האוסטרית אי אפשר להגיד שהשחקן הישראלי לא מקצוען, אבל יש עוד דברים לשפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי