זהבי התאמן עם זריקה, הרצוג: "יש לנו מספיק איכות כדי לנצח באלבניה"

אנדי הרצוג, ביברס נאתכו
אנדי הרצוג, ביברס נאתכו | אודי ציטיאט

המאמן לקראת משחק פתיחת ליגת האומות באלבאסן: "נרגש. יש לנו כישרון בכל עמדה". נאתכו התייצב לצידו: "רגע שיא בקריירה. באים לנצח". כוכב גוואנגז'ו סובל מכאבים ברגלו: "הוא לא יפסיד את המשחק הזה בחיים"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ערכה את האימון המסכם לקראת המשחג ליגת האומות הראשון מחר (שישי ב-21:45) באלבאסן מול אלבניה (שישי, 21:45). האצטדיון המקומי מכיל 12,500 מקומות ובקופות נותרו פחות ממאה כרטיסים. עוד קודם לכן המאמן אנדי הרצוג ערך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כשלצדו התייצב הקפטן ביברס נאתכו

לפני פתיחת האימון ערן זהבי קיבל זריקה מדוקטור רוסנובסקי בשל כאבים ברגלו ולאחר מכן עלה למגרש והתאמן עם חבריו. "הוא בחיים לא יפסיד את המשחק הזה", אמרו בנברחת. אנדי הרצוג צפוי לפתוח עם שלושה בלמים – שרן ייני, ניסו קפילוטו ועאיד חבשי – ובקישור אמורים לעלות ביברס נאתכו, בירם כיאל ודור פרץ. את הקרדיט בחוד ככל הנראה יקבלו ערן זהבי ומואנס דאבור כשתומר חמד ימתין להזדמנות שלו על הספסל. 

הרכב משוער: גיא חיימוב, אלי דסה, עאיד חבשי, שרן ייני, ניסו קפילוטו, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, בירם כיאל, דור פרץ, ערן זהבי, מואנס דאבור.

המאמן אנדי הרצוג פתח את דבריו: "אני מאוד נרגש לקראת המשחק הראשון שלי. אני כאן רק כמה ימים אבל בהחלט נרגש. זה רגע מיוחד. ההרגשה בנבחרת טובה ואנחנו מצפים לעשות מחר משחק טוב".


נרגש לקראת משחקו הראשון כמאמן נבחרת ישראל. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט, אלבניה)

הציפיות שלו מהמשחק מחר: "אני רוצה לראות רוח קבוצתית טובה. כולנו צריכים לשחק ביחד כדי להצליח בעתיד. יש לנו מספיק איכות כדי לנצח את אלבניה. מחר נראה גם הגנה וגם התקפה טובה. בכל עמדה יש לנו כישרון. אנחנו צריכים להיות חכמים. לאלבנים יש שחקני התקפה טובים כך שנצטרך להגן היטב. בחלק ההתקפי נצטרך לשחק עם הרבה יצירתיות".

ההרכב: "יש לי אותו כבר בראש. יש תחרות על המקומות ואחרי האימון היום אני אדע יותר. מחר נראה באיזה מערך נשחק. אני יודע שהקבוצה שלי יכולה לשחק בכמה סגנונות. בגלל העובדה שנפצעו לנו כמה שחקנים תוך כדי האימונים זה נעשה מאתגר יותר, אבל נתמודד גם עם זה".

ליגת האומות: "אנחנו רוצים להיות הקבוצה הטובה ביותר. יש לנו הזדמנות מצוינת בגלל שליגת האומות זה מפעל חדש והוא נותן להרבה נבחרות הזדמנות להעפיל ליורו. יש לנו כמה שחקנים חדשים ואני רוצה לראות את ההתקדמות שלהם. נצטרך לעבוד קשה".


"יש לנו כישרון בכל עמדה". הרצוג לצד נאתכו במסיבת העיתונאים (אודי ציטיאט, אלבניה)

היריבות בבית של ישראל: "אלבניה וסקוטלנד משחקות בסגנונות שונים לגמרי וזה מה שהופך את הבית למאוד מעניין. אנחנו צריכים לתת כבוד לכל קבוצה. בעבר ישראל הפסידה וניצחה את אלבניה. סקוטלנד היא היריבה הבאה ואני לא אדבר עליה בשלב הזה".

על מאמן היריבה כריסטיאן פאנוצ'י: "הוא היה מגן כך שהוא יודע איך לעשות הגנה, אבל ברור שכדי לנצח מחר הוא יצטרך לקחת סיכונים. אנחנו ננסה לנצל את הטעויות שלהם בשביל לעלות ליתרון".

לצידו של הרצוג התייצב הקפטן ביברס נאתכו שאמר: "זו התחילה חדשה. טורניר חדש, צוות חדש. אני מאוד שמח להיות הקפטן, זה אחד מרגעי השיא בקריירה שלי, אם לא הרגע".


צפוי לפתוח בקישור לצד כיאל ונאתכו. פרץ באימון המסכם (אודי ציטיאט, אלבניה)

המפתחות לניצחון: "אנחנו צריכים ליישם את מה שהמאמן מבקש. להיות מרוכזים הגנתית ולנצל את נקודות החולשה של האלבנים ולקוות שהתוצאה תהיה יותר קרובה למה שהיה פה פעם קודמת ולא למה שהיה בארץ כשהפסדנו".

היריבה: "אנחנו מכירים את האלבנים טוב והצוות הכין אותנו. אנחנו נתייחס לשחקן כזה או אחר אלא לכל הנבחרת שלהם. אנחנו באים במטרה להשיג שלוש נקודות, אבל זה תלוי איך המשחק יתפתח".

הסיכויים של ישראל: "יש מולנו שתי נבחרות מאוד איכותיות. מדובר בארבעה משחקים וזה יכול ללכת לכל כיוון. צריך להיות מרוכזים כי הכל יקרה בזמן קצר יחסית. אני מקווה שנעלה".



ביברס נאתכו. "אחד מרגעי השיא בקריירה" (אודי ציטיאט, אלבניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי