הרצוג: "תוצאה מאכזבת מאוד, ההחמצות שלנו עלו ביוקר"

הרצוג
הרצוג | אודי ציטיאט

המאמן האוסטרי ביכה את ההפסד 1:0 לאלבניה במסגרת ליגת האומות במשחק הבכורה שלו: "קיווינו להשיג לפחות נקודה". ערן זהבי היה אופטימי: "הרגשנו טוב, זו רק ההתחלה" והגיב להחמצה שלו בדקה ה-40: "לא אופייני לי"

(גודל טקסט)

עידן אנדי הרצוג בנבחרת ישראל נפתח בצורה מאכזבת מאוד עם הפסד 1:0 לנבחרת אלבניה במשחק הראשון של הכחולים לבנים במסגרת ליגת האומות. פתיחת המשחק דווקא בישרה על רוח חדשה כשהנבחרת הציגה לפרקים משחק לחץ יפה, אך שער של צ'אקה בדקה ה-55 הכריע את ההתמודדות והאלבנים משחגים ניצחון ראשון בבית של ישראל בדרג ג' במפעל.

מאמן הנבחרת אנדי הרצוג אמר בסוף המשחק: "התוצאה מאכזבת מבחינתנו, היו לנו הזדמנויות אבל לא ניצלנו אותן והחמצנו הרבה. באנו לכאן כדי להחזיר נקודות לישראל, ולא הצלחנו במשימה, הייתה לי תקווה שנצא מכאן לפחות עם נקודה אחת. במצבים כמו שהיו לנו, היינו חייבים להבקיע אם רוצים לקחת נקודות. נהיה חייבים לנצל מצבים בצורה טובה יותר במשחק הבא נגד סקוטלנד".

לשאלה מדוע לא ביצע חילופים בשלב מוקדם יותר של המשחק אמר: "לא רציתי לקחת סיכון ולהכניס שחקנים יצירתיים מוקדם מדי, זה היה יכול להפר לנו את האיזון. עדיין יש לנו תקווה בקמפיין, אני בטוח שמשחק בית עם הקהל שלנו יהיו סיפור שונה לגמרי, אבל כמובן נהייה חייבים להבקיע".

הקפטן לשעבר ערן זהבי, שרשם את הופעתו הראשונה בנבחרת מאז אותה תקרית של זריקת הסרט, לא היה במיטבו ואף רשם החמצה ענקית ולא כל כך אופיינית לו בדקה ה-40, בה גם נפצע וסיים את חלקו במשחק שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה: זה הפסד כואב, במיוחד שגם לא יכולתי להמשיך במשחק על אף שעשיתי אתמול שתי זריקות הרדמה. יש לנו זמן לתקן וגם ראינו הרבה דברים טובים."


זהבי מתוסכל (אודי ציטיאט)

ההחמצה הגדולה שלו: "ההחמצה גם היה הרגע בו נפצעתי כשהרגשתי תנועה לא טובה בקרסול. זו באמת החמצה לא אופיינית לי, יכולנו גם לכבוש שערים נוספים, אני מקווה שבפעם הבאה ננצל את המצבים כי הגיע לנו לפחות שער אחד".

החזרה לנבחרת אחרי שנה: "שמחתי לחזור מאוד, לא כך רציתי שזה יקרה אבל לפעמים התכנונים לא מתכתבים עם המציאות. יש שינוי ואווירה טובה, הרגשנו יותר טובים מאלבניה, אך מאז השער שלהם רק רדפנו אחריהם ולא הצלחנו להשוות.

המשך הקמפיין: "רק התחלנו שום דבר לא נגמר. צריך לדעת איך להוציא תוצאה".

השילוב עם מונאס דאבור: "ביני ובין מונאס יש שילוב מצוין עוד מהימים במכבי תל אביב. מי שהמאמן יחליט להרכיב, נקבל זאת באהבה".


דאבור. שיתף פעולה עם זהבי בחוד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי