אם נבחרת ישראל תפסיד לסקוטלנד, אנדי הרצוג לא יהיה האשם

דיא סבע, עדן בן בסט
דיא סבע, עדן בן בסט | ערן לוף

דני דבורין מודאג ממצבן של הקבוצות הגדולות, שלא הצליחו למצוא את הרשת בשמחת תורה ובטוח שהמאמן האוסטרי מתחיל להפנים לאן הוא הגיע. וגם: פתיחת העונה המסחררת של הפועל חדרה

(גודל טקסט)

בשבוע הבא תארח נבחרת הכדורגל של ישראל את סקוטלנד, במסגרת ליגת האומות של אירופה. ואם ברצוננו לדעת מהו כושרה של ישראל, די להפנות מבט לעבר טבלת ליגת העל: האלופה הפועל באר-שבע מצויה במקום ה-11 ובית"ר ירושלים במקום ה-13.

ויותר מזאת: באר-שבע עדיין ללא ניצחון! היא כמובן נמנית על השמות הגדולים שלא הבקיעו שער במחזור האחרון. כמוה גם מכבי תל-אביב וכמובן אף מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל-אביב. עכשיו לך תבנה נבחרת מאותן קבוצות, שהן כאמור שם דבר בכדורגל הישראלי.

לכן מראש יהיה נכון וצודק לא לבוא בטענות לאנדי הרצוג, אם הנבחרת תפסיד גם מול סקוטלנד. הוא לא יהיה האשם.

אינני יודע מה חשב לעצמו הרצוג כאשר ראה את משחקי ה-0:0 שנערכו בשמחת תורה. ובכל זאת דבר אחד כן התברר לו: זוהי רמתו של הכדורגל בארצנו. אני רק מקווה שבהגיעו לישראל הוא לא האמין בכך שהיא טובה יותר. ואם בטעות ציפה למשהו אחר – עכשיו בוודאי הוא מודע למצב.


מודע למצב. אנדי הרצוג (Gettyimages)

ובכל אותו סיפור על החודש הראשון של ליגת העל, ישנה קבוצה אחת בלבד הזכאית בינתיים לחייך: הפועל חדרה, שאך עלתה אליה, התמקמה בראש הטבלה, ומביטה מלמעלה על כל היתר. היא, כזכור, זו שבקיץ נשמעו קולות על כך שאולי לא יתאפשר לה לשחק בליגת העל. והנה אותה חדרה הצנועה מקדימה בשתי נקודות את מכבי תל-אביב, השנייה בדירוג. האם מישהו האמין שתמונה כזו תהיה אפשרית לאחר חמישה מחזורים?

האמת היא שתמיד טוב לקבל ריענון בכל הנוגע לפסגה. זו אף הסיבה לכך שהתפעלנו כאשר לסטר זכתה ב- 2016 באליפות אנגליה, וניפצה מחסום שנחשב לקבוצות ברמתה, בלתי עביר, בדיוק כפי שנדהמנו כאשר קרית-שמונה עשתה זאת ב- 2012, בזכייתה היחידה באליפות ישראל.

עתה מעניין מאוד עד כמה יהיה ביכולתה של הפועל חדרה להמשיך להוביל את "ריצת המרתון" של הכדורגל. מרחק שכזה תובע נשימה ארוכה, איכויות, וספסל משובח. כי בריצה למרחק של 42 ק"מ ועוד 195 מטרים, אין מנצחים כבר לאחר 5 הקילומטרים הראשונים. העניין מובן וידוע גם לחדרה עצמה.


המרעננת הרשמית של ליגת העל. הפועל חדרה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי