כשירותו של ערן זהבי למשחקי הנבחרת תתברר בסוף השבוע

ערן זהבי, אנדי הרצוג
ערן זהבי, אנדי הרצוג | עדי אבישי

חלוץ גוואנגז'ו RF עדיין בספק למשחק קבוצתו מול גואן ורק לאחר מכן ישוחח עם הרצוג ורוטנשטיינר ויוחלט אם להטיסו למפגשים מול סקוטלנד ואלבניה. באוסטריה וינה התלוננו על טיפול הצוות הרפואי באלון תורג'מן

(גודל טקסט)

 נבחרת ישראל תתכנס ביום ראשון הקרוב לפתיחת ההכנות למשחקים נגד סקוטלנד (11.10) ואלבניה (14.10) במסגרת ליגת האומות ובין השאר יתייצב גם ערן זהבי, שעשוי עוד קודם לכן לשחק עם קבוצתו גוואנגז'ו RF נגד בייג'ין גואן לאחר שלא היה בסגל קבוצתו במשחק הליגה האחרון בשל פציעה בקרסול.

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצון והמנהל הטכני וילי רוטנשטיינר ממתינים לסוף השבוע כדי לשוחח עם זהבי על מצבו הרפואי ולהבין אם הוא יהיה כשיר למשחק קבוצתו וכמובן שגם למפגשי הנבחרת. אם זהבי לא ישחק בשל הפציעה, יבחן הצוות האוסטרי אם יש סיבה להטיסו לישראל לצורך ניסיון להכשירו למשחקים או שמא לזמן מחליף. כזכור, ערן זהבי נפצע במשחק נגד אלבניה, עזב את הנבחרת ולא המשיך למשחק הידידות נגד צפון אירלנד. זהבי טופל בסין וקיים מאז רק משחק אחד בו הוחלף בשלהי המשחק.

זהבי, אם יהיה כשיר, אמור לשוב לראשונה לאצטדיון "סמי עופר" בו החלה פרשת השלכת סרט הקפטן במשחק נגד מקדוניה – אז חלק מהקהל קרא קריאות וקילל אז את זהבי בשל היותו שחקן מכבי תל אביב. בהתאחדות לכדורגל מאמינים כי אם זהבי ישחק נגד סקוטלנד, קריאות האוהדים לא יחזרו על עצמם.


זהבי. כשירותו תתברר בסוף השבוע (אודי ציטיאט)

בנושא המקצועי, נכון לפתיחת האימונים ביום שני הכוונה היא לוותר על מערך של שלושה בלמים בו כשלה הנבחרת נגד אלבניה ולשוב למערך של שני בלמים, כששיר צדק צפוי לשתף פעולה עם שרן ייני. רק במהלך האימונים יחליט הרצוג מי מבין גיא חיימוב ואריאל הרוש יהיה השוער הראשון, בעוד מקומם בהרכב של אלי דסה, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, דור פרץ, דור מיכה ומואנס דבור כמו של ערן זהבי אם יהיה כשיר מובטח.

אגב, חלוץ אוסטריה וינה אלון תורג'מן לא זומן עקב פציעה ולטענת האוסטרים לכאורה כי לא טופל נכון כשנפגע במהלך שהותו בנבחרת. בנבחרת טוענים כי תורג'מן הגיע לישראל פצוע בקרסול, לא התאמן מספר ימים וטופל במסירות על ידי הצוות הרפואי והיה כשיר באימונים גם על דעתו להיות משותף נגד צפון אירלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי