הרצוג: "אני קובע, לא רוטנשטיינר". תומר חמד תורגל בהרכב

אנדי הרצוג עם ביברס נאתכו
אנדי הרצוג עם ביברס נאתכו | אודי ציטיאט

מאמן הנבחרת התייחס למעורבותו של המנהל הטכני לפני אלבניה (ראשון ב-21:45): "יש לו יכולת לראות עוד דברים". נאתכו: "יש כאן הזדמנות". חלוץ ק.פ.ר, עטר וסבע מתחרים על המקום ב-11, זהבי ישוב לסגל בסקוטלנד

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל קיימה הערב (שבת) את מסיבת העיתונאים המסורתית ולאחר מכן את האימון המסכם באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע לקראת המשחק החשוב מול אלבניה (ראשון ב-21:45) במסגרת המחזור השלישי של ליגת האומות. בנבחרת מצפים שהאצטדיון בבאר שבע יהיה מלא ועד לשעה זו הבטיחו את מקומם כ-10,000 אוהדים.


הנבחרת קיימה כאמור את האימון המסכם באצטדיון טרנר ומחר היא תקיים אימון טקטי קצר. המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר נכח על כר הדשא ובין השאר שוחח עם ביברס נאתכו, שערך אימון מלא ואמור לפתוח בהרכב. דוקטוןר מרק רוסנובסקי צפוי לבדוק מחר את הקפטן, שעדיין סובל מכאבים ברגלו זכר למשחק מול הסקוטים.


מבחינה מקצועית, אנדי הרצוג מתלבט מי יפתח על חשבונו של בן שהר הפצוע ששוחרר מהסגל. בנוסף לדיא סבע, גם אלירן עטר ותומר חמד תורגלו לצידו של מואנס דאבור בחוד ורק לקראת המשחק צפויה להתקבל החלטה. נכון לעכשיו מסתמן שחלוץ ק.פ.ר הוא המועמד המועדף. 



המאמן אנדי הרצוג התייחס למצב הסגל במסיבת העיתונאים: "נראה מה קורה עם ביברס, הקפטן שלנו, חשוב שהוא יהיה איתנו על המגרש. המחליפים שלנו, שאני רואה אותם באימונים, עושים עבודה טובה וזו התלבטות האם לתת הזדמנות לרגליים רעננות לשחק. לרוב, כמאמן, אתה חכם בדיעבד וזה לא עוזר לי עכשיו".


המשחק המרשים מול הסקוטים: "שמחנו מהניצחון, אבל כמה דקות אחרי המשחק אמרתי לשחקנים שזו הייתה הופעה טובה, אך צריך לשמור על ריכוז לקראת המשחק הבא כי יש רק שלושה ימים. חייבים להתחיל להתאושש, היה לנו אימון אחד, אי אפשר לסחוט יותר מידי את השחקנים שפתחו ב-11 מול סקוטלנד, צריך לראות מי עייף יותר מידי".

 


"עכשיו אני יודע למה השחקנים שלי מסוגלים" (אודי ציטיאט)


שני משחקים בשלושה ימים: "אם רוצים להצליח, חייבים להיות מסוגלים לשחק פעמיים בשבוע והשחקנים צריכים להיות מוכנים לזה כי כך זה הולך להיות כך בשנים הקרובות וזה חשוב שהם יסתגלו לזה. צריך לקבל החלטות נכונות והשחקנים שלי חכמים מספיק בשביל להתמודד עם זה. אנחנו נגיע ב-100%, יש קהל שיתמוך בנו, אני חושב שיהיה לנו משחק טוב. ניצחון אחד זה כלום. אמרתי לשחקנים אחרי המשחק שעכשיו אני יודע למה הם מסוגלים, אבל אני תמיד מצפה מהם לעוד ועוד. זה הזמן שלנו להראות לאלבניה שיהיה להם קשה לקחת פה נקודות".


מעורבותו המקצועית של רוטנשטיינר
: "הוא ביציע ויש לו יכולת לראות עוד דברים. גם בארצות הברית ובאוסטריה תמיד היה מישהו ביציע שאתה מקבל ממנו מידע. זה לא קשור לחילופים כאלה ואחרים, הוא לא מחלק הוראות. לא יצרתי איתו קשר במהלך המשחק, אולי בהפסקה. המידע שהוא מעביר לי טוב, אבל אני המאמן ואני זה שמקבל החלטות".


הקפטן ביברס נאתכו פתח את דבריו התייחס למצבו הרפואי: "היה משחק מצוין מכל הבחינות מול הסקוטים, אבל השחקנים כאן מספיק מנוסים. אם לא נעשה מחר את העבודה, אז מה שעשינו יישכח מהר מאוד. יש לי כאבים, אבל אני מאמין שיהיה בסדר. נראה איך ארגיש עכשיו באימון".


איך שומרים על היכולת מהמשחק מול סקוטלנד
: "התחלנו משהו ביום חמישי ויש לנו כאן הזדמנות. אמרו שהקהל לא איתנו, עכשיו הכל התחבר וזה הזמן שלנו לתת ולהראות שיש כאן תהליך וזו לא הבלחה וניצוצות".

 
 

 "ניצחון אחד זה כלום" (אודי ציטיאט)


השינוי בנבחרת ישראל: "אמרתי את זה גם לפני סקוטלנד, דווקא במשחק נגד אלבניה, כשהפסדנו, היינו טובים במיוחד במחצית הראשונה והגענו למצבים שלא הצלחנו לנצל ובסוף נענשו. מאמן חדש זה לא פשוט, צריך סבלנות, זה תהליך שייקח זמן. גם אם ננצח, לא צריך לחשוב שכבר עלינו".


הצפיפות בטבלת הבית
: "אנחנו לא חושבים על הפרש שערים למרות שזה יכול להיות משמעותי. כשאנחנו רגועים אפשר להגיד שכן, אבל בתוך המשחק אתה פשוט חושב על זה, אלא רק על ניצחון. מול סקוטלנד לא חשבנו ככה, אבל זה יכול לקרות בסופו של דבר".


היריבה: "אנחנו מכירים את הנבחרת האלבנית, שיחקנו מולם לפני חודש. למדנו אותם ואני לא אתייחס לשחקן כזה או אחר. הם חזקים, אבל אני לא אדבר על אף שחקן באופן ספציפי".


היחס באירופה לליגת האומות: "זה טורניר שבסופו אפשר להשיג כרטיס ליורו. איך שלא נהפוך את זה, יש פרס בסיום המפעל הזה. זה יותר טוב ממשחקי אימון ויש פה הזדמנות לנבחרות בדרג שלנו. כולם לוקחים את זה ברצינות".




"באירופה כולם לוקחים את ליגת האומות ברצינות" (אודי ציטיאט)


אצטדיון טרנר: "בשבילי זו פעם ראשונה. שמעתי רק דברים טובים על האווירה והמגרש. ביום חמישי היו כ-10,000 צופים ואני חשוב שהם נתנו לנו הרגשה טובה גם כשהיינו בפיגור. אני מקווה שמחר תהיה את אותה רמת עידוד גם אם יהיה קצת יותר קשה. זה חשוב לנו ואנחנו צריכים את זה. עבדנו מאוד קשה ביום חמישי בשביל להחזיר את הקהל ואנחנו רוצים המשכיות".


בתוך כך, בנבחרת ציינו כי שמחה כמו שהייתה בחדרה ההלבשה לאחר הניצחון 1:2 על סקוטלנד לא זכורה כבר שנים. "ספגנו ביקורות קשות ולא מוצדקות בתקופה האחרונה. המשחק האחרון הוכיח שאנחנו מאוחדים. בסיום הייתה שם התפוצצות גדולה מאוד של שמחה".


ערן זהבי, שנעדר מצמד המשחקים בשל פציעה, נמצא בקשר עם המאמן אנדי הרצוג והצוות הרפואי ואם כוכב גוואנגז'ו ר.פ יתאושש מהפגיעה בכף רגלו וישוב לשחק באופן סדיר בליגה הסינית, הוא יוזמן למשחק שעשוי להיות גורלי בעוד כחמישה שבועות בגלאזגו נגד סקוטלנד.


הרכב משוער
: אריאל הרוש, אלי דסה, שרן ייני, עומרי בן הרוש, איתן טיבי, טאלב טוואטחה, דור פרץ, בירם כיאל, ביברס נאתכו, מואנס דאבור, תומר חמד (דיא סבע, אלירן עטר).




ראשי הנבחרת בקשר רציף איתו. ערן זהבי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי