"אמירה גזענית בתקרית בין אלירן עטר לדיא סבע? לא היה ולא נברא"

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

עטר וסבע קיימו שיחת הבהרה עם המאמן הרצוג, שבה טען עטר נגד האנוכיות של סבע. גורמים בנבחרת: "ניצחון יהפוך את החודש לקראת המשחק בגלזגו לחגיגה, אסור להחמיץ את ההזדמנות"

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל מנסים להוריד מסדר היום התעסקות בתקרית המילולית בין אלירן עטר לדיא סבע במשחק נגד סקוטלנד, בה נאמרה אמירה פוגעת מכיוון עטר לסבע. השניים קיימו הבהרה ביניהם ושיחה עם המאמן אנדריאס הרצוג, שבה סיפר עטר כי יצא נגד האנוכיות של סבע שלא מסר לו כדור להבקעת שער. סבע טען כי אמירות מהסוג הזה הם עניין של משחקי כדורגל. בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי לא היה ולא נברא עניין של אמירה גזענית בפרשה. השניים, עטר וסבע, יחכו להזמנות נוספת הערב במשחק מול אלבניה על ספסל המחליפים.

מי שהיה אתמול דומיננטי על כר הדשא היה שוב המנהל הטכני, וילי רוטנשטיינר. לאחר שנמנע מנוכחותו בהכנות נגד סקוטלנד ולא היה באימונים במגרש, אתמול שוב היה רוטנשטינר באימון, שוחח עם שחקנים והראה כי הוא כוח מניע בנבחרת הלאומית. רוטנשטיינר ואנשי הצוות המיקצועי, שיהיו הערב ביציע באצטדיון טוטו טרנר, ימשיכו לבחון מקצועית מהיציע מהלכים מקצועיים אותם יעבירו לשיקולו והחלטתו של המאמן הרצוג. רוטנשטיינר ימשיך להיכנס בהפסקה לחדר ההלבשה לומר את דעתו למאמן ולשחקנים.

בנבחרת ישראל, שתקיים לפני המשחק טקס לכבודו של אליניב ברדה, מאמינים כי ישראל תרשום הערב ניצחון רשמי שני ברציפות. "ניצחון ישרת את הכדורגל שלנו ויהפוך את החודש לקראת המשחק בגלזגו ב-20 בנובמבר לחגיגה גדולה, אסור להחמיץ את ההזדמנות", אמרו גורמים בנבחרת. בנבחרת מצפים כי כל הכרטיסים למשחק יימכרו במהלך היום ושאיצטדיון טרנר יהיה בתפוסה מלאה. 

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, עומרי בן הרוש, שרן ייני, איתן טיבי,טאלב טוואטחה, דור פרץ,בירם כיאל, ביבראס נאתכו, תומר חמד, מונס דבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי