הרוש: "המשחק הגדול בקריירה". סבע: "עטר? זה יכול לקרות"

אריאל הרוש, דור פרץ
אריאל הרוש, דור פרץ | דני מרון

השוער שבישל ב-0:2 של ישראל אלבניה וסיפק הצלות אדירות: "הכל הלך לי, זה משהו שחולמים עליו". החלוץ שכבש את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים התייחס לעימות: "שטויות, דברים כאלה קורים אחרי משחק". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל חיברה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות בליגת האומות, הפעם 0:2 ענק על אלבניה באצטדיון טוטו טרנר הגועש. תומר חמד כבש את הראשון מבישול של אריאל הרוש (8), שהיה השחקן המצטיין על המגרש עם שלל הצלות מרהיבות. דיא סבע המחליף, עם שער הבכורה שלו במדים הלאומיים, קבע את תוצאת המשחק (83) אחרי מסירה של ביברס נאתכו.


גיבור המשחק אריאל הרוש: "זה המשחק הכי טוב בקריירה. להביא את עצמך ליכולת שיא בנבחרת במשחק כל כך משמעותי זה משהו שחולמים עליו. הכל הלך לי, אבל מחמאות לי ולגם לחברים שלי שנלחמו. יש לי צמרמורת, הייתה אווירה מטורפת".


על השוני מהמשחק מול סקוטלנד: "נכון שזה לא היה משחק ענק כמו ביום חמישי, אבל כל שחקן נתן 200 אחוז וראינו את זה. כשנתונים הכל אז גם המזל איתך וככה מנצחים. אנחנו רגילים שלא נותנים לנו סיכוי, אבל גם יודעים שיש לנו בנבחרת המון כישרון ואמרנו שכשכל אחד יביא את עצמו זה גם ייראה אחרת".



אפילו בישל את שער היתרון. אריאל הרוש (דני מרון)


הרגשתו במהלך המשחק: "הרגשתי שהכדור לא ייכנס. כשאתה מרגיש טוב, אתה יודע שלא משנה מה הכדור לא ייכנס וברוך השם זה הלך טוב".


תיקו בסקוטלנד עשוי להספיק להעפלה: "אנחנו חוגגים והכל טוב ויפה, אבל בלי המשכיות לא עשינו ושם דבר. צריך לצאת לשם ולא להפסיד".


על אנדי הרצוג: "זה שינוי, שינוי מרענן שהיינו זקוקים לו. רואים את ההבדל על המגרש, אנדי הביא את השיטה, הטקטיקה והמנטליות שלו. זה היה ברור שתוך משחק או שניים אי אפשר יהיה לראות תוצאות".



הרצוג. זוכה למחמאות מהשחקנים ללא יוצא מן הכלל (דני מרון)


דיא סבע: "זו הגשמת חלום. מגיל צעיר אני חולם על הנבחרת ואני שמח שהיום כבשתי ועזרתי לה לנצח. נשאר לנו עוד משחק אחד בסקוטלנד ונצטרך לעשות שם את העבודה בשביל להעפיל".


העימות עם אלירן עטר: "זה שטויות, הכל שטויות, זה יכול לקרות בסוף משחק ואף אחד לא שמע מילה על מה שהיה. מה שקרה ביני לבין אלירן אלה דברים שקורים בסיום המשחק כשיש עצבים. החמצת לא החמצת, מסרת לא מסרת – הכל שטויות. זה קורה".



"הכל שטויות". סבע מסיים את התקרית עם עטר (דני מרון)


שער הבכורה במדי הנבחרת: "ראיתי שביברס רואה אותי וידעתי שהוא ימסור, כך שאני הייתי מוכן. לשם שינוי בעטתי ברגל ימין ואני שמח שהכדור נכנס. אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק, אנחנו נראים טובים ויש לנו עוד משחק אחד חשוב בסקוטלנד".


כמות השחקנים הגדולה מהמגזר: "אני לא חושב שצריך להתייחס לזה. כל מי שמגיע לכאן רוצה לתרום. כל אחד שמשחק נותן את הכל וזה מה שמעניין". 


גם תומר חמד, כובש השער הראשון, ניסה לשמור על קור רוח בסיום והשיב לשאלה על כך שהשתווה לאלי אוחנה ולאבי נמני עם 17 שערים בינלאומיים: "ההרגשה מצוינת וזה כבוד גדול, לא ידעתי על כך. אני תמיד מגיע לנבחרת כדי לעשות את המקסימום ולעזור, זה ניצחון גדול".



"ניצחון גדול". תומר חמד מודה לאוהדים בטרנר (דני מרון)


אם אפשר לעשות את זה בסקוטלנד
: "אני חושב שהשבוע הזה נתן ביטחון לכולם וראינו שאפשר להוציא מהנבחרת דברים טובים. גם ברגעים קשים שמרנו על התוצאה והבקענו עוד שער. צריך לזכור שאלו רק שני משחקים וזה לא אומר כלום לקראת המשחק בסקוטלנד. יש מה לקחה, אבל גם צריך לעבוד על הדברים הפחות טובים".


על אנדי הרצוג: "כבר בשני המשחקים הראשונים אמנם הפסדנו ולא כבשנו, אבל היו דברים טובים. בשבוע האחרון כבר ראו שהשחקנים מבינים מה רוצים מהם ויודעים מה לעשות על המגרש. האופי שלו? אולי הוא לא עושה אסיפות ומדבר יותר מדי, אב להוא מעביר את המסר בצורה הכי ברורה שיש ונותן לנו השחקנים את הבמה לבוא לידי ביטוי ולא מגביל אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי