באוסטריה מתמוגגים: "עכשיו בישראל מאמינים בנבחרת"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

המאמן זכה לכותרת מחמיאה ולסיקור נרחב ב"קרונן צייטונג" לאחר ה-0:2 על אלבניה וסיפר: "יודע עד כמה האתגר גדול ולכן אני נהנה". גם רוטנשטיינר צוטט: "שיתוף הפעולה בין יהודים לערבים זה הדבר הכי יפה"

(גודל טקסט)

באוסטריה מתמוגגים מהניצחון של אנדי הרצוג ונבחרת ישראל אתמול על אלבניה. בעיתון "קרונן צייטונג" בו עבד הרצוג כפרשן במונדיאל, הקדישו למאמן כמעט שני עמודים – כולל תיאור המשחק בפירוט תחת הכותרת: "0:2 לאנדי. הוא כבר צוחק מהמקום הראשון בבית".

"שלושה ימים אחרי הניצחון הגדול על סקוטלנד, הרצוג הוליך את ישראל לניצחון גדול נוסף מול 15 אלף אוהדים בבאר שבע וב-20 בנובמבר יהיה לו משחק מכריע בהאמפדן פארק נגד סקוטלנד", כתבו האוסטרים. בעיתון גם שיבחו את אריאל הרוש ואת השער של תומר חמד.

הרצוג התראיין לערוץ הטלוויזיה הרשמי של אוסטריה ORF עוד לפני המשחק ואמר: "ישראל מדינה יפהפייה ומעניינת שבכדורגל לא הייתה לא הצלחה מזה שנים והאוהדים איבדו אמון. אחרי הניצחון על סקוטלנד הם אולי התחילו להאמין שזה אפשרי להצליח עם הנבחרת וחשוב מאוד שנשיג תוצאות חיוביות כדי להעלות את האמון בנבחרת ולהכניס ביטחון לשחקנים. אני עכשיו יודע עד כמה האתגר גדול ולכן אני נהנה מאוד מהתפקיד ורוצה להצליח עם הנבחרת".


כך נראה הבוקר העיתון באוסטריה (מסך)

הרצוג גם התייחס לנושא של שחקנים מהמגזר הערבי בנבחרת ואמר: "עבורנו בנבחרת זה לא נושא כזה גדול. כולם נותנים הכל ואני מעריך את זה. אנחנו כאן לשחק כדורגל ואם מישהו חושב שהוא לא יכול לשתף פעולה עם האחר בנבחרת, זו בעיה שלו". רוטנשטיינר שרואיין אף הוא אמר: "הדבר הכי יפה שקיים בנבחרת זה שיתוף הפעולה בין ערבים ויהודים ישראלים". הרצוג דיבר על השבת ואמר: "כבר נתקלתי בזה. מישהו ירד איתי במעלית וביקש ממני ללחוץ על הקומה כי הוא דתי. כל אחד עם הדעות שלו והאמונה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי