דאבור בראיון: "אף אחד לא חושש מחזרתו של זהבי לסגל הנבחרת"

מואנס דאבור, בירם כיאל
מואנס דאבור, בירם כיאל | דני מרון

חלוץ ישראל התייחס לכוכב שאמור לשוב למשחק המכריע מול סקוטלנד: "שחקן גדול שיעזור לנו". ריבוי השחקנים מהמגזר: "תחת אף מאמן אחר לא הייתה כזו כמות". וגם: מעבר אפשרי לפרמיירליג והתרומה של סבע וכיאל

(גודל טקסט)
אחרי שני הניצחונות המרשימים על סקוטלנד ואלבניה והעלייה למקום הראשון בבית בליגת האומות, חלוץ נבחרת ישראל מואנס דאבור דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשינוי שחל תחת אנדי הרצוג, הנציגים הרבים מהמגזר הערבי, חזרתו הצפויה של ערן זהבי והאפשרות שהוא יעבור לשחק בפרמיירליג כבר בחודש ינואר.



דאבור פתח את דבריו וסיפר על התחושות: "היו לנו כמה ימים של כיף גדול עם ניצחונות חשובים ואני חושב שהגיע לנו. אנחנו שמחים וגאים שעשינו את זה כמו שצריך. אריאל הרוש הציל אותנו והיה לו משחק מעולה מול אלבניה. אני שמח בשבילו ובשביל כולם. עשינו את המקסימום בשביל לצאת עם ניצחון ואני חושב שכולם ראו את זה".


על כך שהוא עדיין לא מצא את הרשת בליגת האומות: "לא מפריע לי שעדיין לא כבשתי. הכי חשוב זה שהנבחרת מנצחת ואני בטוח שהשערים שלי עוד יגיעו. תרמתי מאוד ועזרתי לנבחרת בשני הניצחונות. ניסיתי לכבוש, אבל הכדור לא נכנס. לפעמים זה לא מתלבש טוב, יש שוער בשער ולא כל בעיטה הולכת כמו שצריך. הכי חשוב זה שהשגנו שש נקודות".

השינוי תחת אנדי הרצוג: "יש הרגשה אחרת. הצוות סומך עלינו ונותן לנו ביטחון. בעבר אולי סמכו עלינו, אבל לא אמרו את זה ולא העבירו את המסר הזה לשחקנים. אני מדבר בשם עצמי. מהרגע הראשון הצוות בא ואמר לי שסומכים עליי ורוצים שאני אביא את היכולות שלי לידי ביטוי. נתנו לי את כל הביטחון והאמונה. לי באופן אישי זה הדבר הכי חשוב. זה כיף לקבל כזו תחושה מהצוות וזה עזר לי מאוד".




 "סמכו עליי מהרגע הראשון" (דני מרון)
 

הנציגים הרבים מהמגזר בנבחרת: "עד עכשיו תחת אף מאמן לא הייתה כזו כמות, אבל זה לא מעסיק אותי. הרצוג לא עושה חישובים האם זה ערבי, יהודי או צ'רקסי. כלום לא מעניין אותו, הוא רוצה את ה-11 הכי טובים על המגרש ולשמחתי זה יצא לטובה. למה ראש הממשלה לא התקשר? אני לא חושב שמפריע לו שיש שחקנים ערבים בהרכב. כולם נלחמו ועשו את הכל למען הצלחת הנבחרת. אם זה מפריע למישהו ששחקן ערבי מייצג את הנבחרת, אני לא אגיב על כך". 

המטרות: "החלום הבא הוא להגיע לפלייאוף, זה בידיים שלנו ואנחנו צריכים לעשות את זה. אחר כך אפשר כבר לחלום יותר בגדול".
 

היכולת של כיאל וסבע: "גם דיא וגם בירם נתנו יותר מ-100%. בירם ספציפית עוזר לנו מאוד כי הוא משחק בליגה הטובה בעולם. הוא מביא לנו את הכוח, הכושר הגופני והניסיון שלו. בשנים האחרונות זה היה חסר לנבחרת. על דיא אין יותר מידי מה לדבר, הוא כוכב כדורגל. האם דיא יכול להצליח באירופה? זה תלוי גם בהרבה דברים שלא קשורים לכדורגל. אני חושב שמבחינת כדורגל הוא כוכב".

 

"זהבי שחקן גדול שחייב להיות בנבחרת" (אודי ציטיאט)
 
 

חזרתו הצפויה של ערן זהבי לסגל: "אנחנו לא חוששים מכך. כולם יודעים עד כמה ערן זהבי הוא שחקן טוב שיכול לעזור לנו. התקשורת אוהבת להיכנס לפינות האלה. אני לא מעוניין לדבר על זה. ערן הוא שחקן גדול שחייב להיות בנבחרת ישראל והוא יעזור לנו מאוד כמו שהוא עשה במחצית הראשונה מול אלבניה בחוץ. אני לא פוחד מאף אחד. לא משנה את מי תישאל, כולם בנבחרת יגידו לך שערן שחקן גדול. למה צריך להתעסק בזה עכשיו? בסופו של דבר יש מאמן והוא יחליט. אין שאלה בכלל שזהבי צריך להיות בנבחרת. האם הוא צריך לפתוח בהרכב? זאת שאלה שצריך להפנות למאמן".

מעבר לפרמיירליג: "אני מאוד מקווה להיות שם כבר בחודש ינואר, זה החלום שלי, אבל הרבה דברים לא תלויים בי. אין לי תג מחר כרגע וזו הבעיה הכי גדולה. הלוואי והייתי יכול להגיד שהסכום הוא חמישה מיליון יורו, אבל אני יודע שה הרבה יותר. אני מקווה שתבוא הצעה נכונה וטובה בשביל שאעבור".




עדיין ללא שער בליגת האומות. מואנס דאבור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי