זהבי דרוך לקראת המשחק בסקוטלנד: "אני מצפה לזה"

זהבי
זהבי | אודי ציטיאט

הכוכב, שנותר מחוץ לסגל הנבחרת בניצחונות על סקוטלנד ואלבניה, צפוי לשוב למפגש המכריע בגלאזגו: "מרגיש שיש לי אחריות כלפי מדינת ישראל". וגם: ההבדלים בין ליגת העל לליגת הסינית. הצביעו בסקר

(גודל טקסט)

הרגע הגדול מתקרב. נבחרת ישראל תתארח ב-20.11 בגלאזגו, למשחק המכריע מול סקוטלד בליגת האומות כשתיקו יבטיח לחבורה של אנדי הרצוג את הכרטיס המיוחל לפיינל פור בסיומו אחת מארבע הנבחרות תעפיל ליורו 2020.

מי שצפוי לשוב לסגל של אנדי הרצוג הוא ערן זהבי, שנעדר משני הניצחונות על סקוטלנד ואלבניה בשל פציעה בכף רגלו. הכוכב פתח במשחק הליגה האחרון של גוואנגז'ו ואף כבש בהפסד 6:2. הערב (שלישי) הוא דיבר בתקשורת הסינית והתייחס לנבחרת.

 

זהבי התייחס לצוות האוסטרי: "נבחרת ישראל עוברת בתקופה האחרונה שינוי גדול ואני מרגיש שיש לי אחריות כלפי המדינה. ישראל זו מדינה עם כבוד ואני תמיד שם עבור הנבחרת הלאומית. אני כבר מצפה להמשך הטורניר".

הכוכב דיבר על ההבדלים בין ליגת העל לליגה הסינית: "האוהדים כאן בסין מאוד תומכים, אבל מחוץ לאצטדיון הם מתעסקים פחות בכדורגל. במדינה שלי קוראים בשם שלך ומזהים אותך בשנייה שאתה יוצא מהבית שלך. אני מקווה שזה יגיע גם לכאן".

זהבי הוסיף: "בכדורגל כסף לא יכול להיות המניע היחיד כי זו סוג של תרבות. גם בישראל וגם בסין יש הרבה זרים שעוזבים אחרי שלא הצליחו, צריך להשקיע בדברים נוספים מלבד כסף בשביל שדברים יעבדו בצורה טובה".


צפוי לשוב לסגל הנבחרת בסקוטלנד. ערן זהבי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי