זוארץ נפגש עם נשיא פיפ"א: "חשוב להפריד בין ספורט לפוליטיקה"

ג'יאני אינפנטינו, שינו זוארץ
ג'יאני אינפנטינו, שינו זוארץ | ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות שוחח עם ג'יאני אינפנטינו לגבי השמירה על מעמדו של הכדורגל הישראלי: "אני שמח ללמוד שוב עד כמה ארגוני הכדורגל המובילים מבינים את החשיבות"'. וגם: תמיכת ישראל בהקמת ליגת אומות עולמית

(גודל טקסט)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, ומנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, נפגשו היום (שלישי) במשרדי פיפ"א בציריך עם ג'יאני אינפנטינו, נשיא פיפ"א, וראשי הארגון.

זוארץ הודה לנשיא פיפ"א על עמדתו הברורה והנחרצת לא לאפשר עירוב של ספורט ופוליטיקה והשמירה על מעמד ההתאחדות הישראלית לנוכח הניסיונות להוביל לחרמות ספורטיביים כנגדה. כמו כן, שוחחו השניים על הדרכים השונות בהן יכולה פיפ"א לסייע בקידום מחלקות הנוער ובשדרוג התשתיות והמתקנים בכדורגל הישראלי.

שינו זוארץ אמר אחרי הפגישה: "אני שמח ללמוד שוב עד כמה ארגוני הכדורגל המובילים ובראשם פיפ"א, בהובלת הנשיא אינפנטינו, מבינים את החשיבות להקפיד על הפרדה מוחלטת בין ספורט לבין סוגיות פוליטיות ומדיניות. ההתאחדות הקפידה ותקפיד לכבד את כל הכללים והתקנות של פיפ"א וכל עוד זה המצב, כל מי שינסה לפגוע בנו בדרכים מניפולטיביות יגלה שהדבר בלתי אפשרי. נושא נוסף בשיחה הוא ההצעה החדשה של פיפ"א לקיום ליגת אומות עולמית וכמובן שהבעתי את תמיכתנו ברעיון. אני מאמין כי פיפ"א גם תדע לסייע לנו בקידום מחלקות הנוער ובפיתוח מתקנים ותשתיות, נושאים שחשיבותם ברורה היטב לאינפנטינו ולראשי הארגון. הבהרתי לנשיא כי הוא אורח רצוי בישראל ואני מקווה שהוא יגיע לביקור בארצנו בעתיד הקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי