חמד ייבדק אצל רופא הנבחרת, זהבי יצטרף מחר לאימונים

תומר חמד
תומר חמד | דני מרון

נבחרת ישראל תקיים הערב את האימון הראשון לקראת המשחקים נגד גואטמלה וסקוטלנד. ד"ר רוסנובסקי יבחן את מצב פציעתו של החלוץ, שמנעה ממנו לשחק במחזור האחרון

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים הערב (שני) באצטדיון רמת גן את אימון ההכנה הראשון לקראת משחק הידידות ביום חמישי נגד נבחרת גואטמלה והמשחק המכריע ב-20 בחודש בגלזגו נגד נבחרת סקוטלנד במסגרת ליגת האומות. המאמן אנדי הרצוג רוצה לעשות הפרדה בין שני המשחקים ולאפשר לשחקניו הבכירים מנוחה ופחות מאמץ לקראת המשחק האחרון והקובע נגד סקוטלנד, שתשחק נגד נבחרת אלבניה.

בנבחרת ישראל הבהירו כי תוצאת המשחק של סקוטלנד נגד אלבניה פחות חשובה, ובכל מקרה הפסד ישראלי באצטדיון האמפדן פארק בגלזגו יסדר לסקוטים את המקום הראשון, כמובן בהתאם לתוצאה לאחר שישראל ניצחה 1:2 את סקוטלנד בחיפה. תוצאת תיקו או ניצחון ישראלי יוביל את הרצוג ושחקניו למשחקי הפלייאוף העלייה ליורו.

אחרי שאייל גולסה שוחרר בשל פציעה ובמקומו הוזמן דור מיכה, אמור החלוץ תומר חמד לעבור בדיקה אצל רופא הנבחרת דוקטור מארק רוסנובסקי בשל פציעה שמנעה ממנו לשחק באנגליה בסוף השבוע. ערן זהבי שסיים אתמול את העונה בליגה הסינית יצטרף רק מחר לאימונים. על פי המסתמן, הרצוג ימשיך גם נגד גואטמלה במערך של שלושה בלמים.


זהבי. יצטרף לאימונים רק מחר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי