חבילה שיקומית להשכרה בשם גואטמלה: ארבע נקודות על הניצחון של הרצוג

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

היריבה הקלה אתמול היא בדיוק מה שהיינו צריכים כדי להרים קצת את מצב הרוח, אבל זה לא אומר שאין ממה להתלהב בחבורה שהרכיב המאמן האוסטרי. אה, ועד סקוטלנד תנו לנו קצת שקט. דורון ברוש מסכם משחק ידידות

(גודל טקסט)

1. גואטמלה היא לא נבחרת כדורגל. היא חבילה שיקומית להשכרה שמסתובבת ברחבי העולם. בין שירותיה היא מעניקה קטרגל, סטנגה, גיבוש לג'מע, פורים שפיל וטיפול רפואי לחלוצים יבשים, וכל זה ב-150 אלף יורו לערב בלבד. לא מן הנמנע שבתום המשחק נשארו הגואטמלים החביבים לכבס את חולצות הנבחרת הישראלית כחלק מהחוזה.

2. מצד שני, לא נכון שלא נכון לומר שאי אפשר ללמוד דבר מהמשחק הזה. גם מול גואטמלה אפשר היה לראות מה שראינו בשני הניצחונות האחרונים: אנדראס הרצוג חולל פה קסם. מהפכה. בשקט, בלי מהומות, ואפילו בלי לפעול לפי ההוראות של שגיא כהן, יצר כאן האוסטרי קבוצת כדורגל.

במקום ערימת שחקנים שמביישת את עצמה משחק אחרי משחק, גורמת לקהל הנאמן שלה להרגיש אידיוט ששוב נפל בפח והגיע למגרש, ושכמובן מפרנסת בנדיבות מאמנים בפנסיה ומעניקה חיים טובים לקבוצת עסקנים שמנה ומפוטמת – נולדה נבחרת. קבוצת כדורגל. חרוצה, עם שיטה, שהקהל מאוהב בה מחדש. כמה דגלים כחול לבן, אתם מהמרים, נראה ביציעים בגלאזגו ביום שלישי?

הרצוג. בלי מהומות, חולל פה מהפכה (דני מרון)
הרצוג. בלי מהומות, חולל פה מהפכה (דני מרון)

3. רק שלוש קבוצות בכירות בארץ מרוצות מהמאמן שלהן כרגע: הנבחרת, מכבי תל אביב ובני יהודה. תהיו בטוחים שכבר עכשיו השמות הרצוג, איביץ' ואבוקסיס רשומים בפנקסים של יענקל'ה, אלונה ואנגלידיס (כשאיביץ' יגמור חוזה). עוד נשמע אצלנו על שלושת השמות האלה הרבה בשנים הקרובות.

4. סקוטלנד הולך להיות משהו אחר לגמרי. הקהל. האווירה. מזג האוויר. הנבחרת שממול. הפיזיות. המהירות. סקוטלנד הולך להיות משהו אחר לגמרי. הקהל. האווירה. מזג האוויר. הנבחרת שממול. הפיזיות. המהירות. בחייאת בוני. בחייאת שליימה. בחייאת עומרי. ככה תשגעו אותנו עכשיו עד יום שלישי?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי