זהבי: "אנחנו לא פייבורטים, נבוא לעשות תוצאה שתעלה אותנו שלב"

ערן זהבי, שרן ייני
ערן זהבי, שרן ייני | עדי אבישי

נבחרת ישראל ערכה הבוקר אימון ראשון לקראת סקוטלנד, והכוכב התייחס למצב: "יש אווירה חדשה בנבחרת. כולם פה עובדים אחד בשביל השני" על הפוסט של כיאל: "לא צריך ליצור מחנאות". הרצוג לא ישתמש בחמד ובאלמוג כהן

(גודל טקסט)

לאחר שנבחרת ישראל קיימה אתמול בשפיים אימון שבו השתתפו רק השחקנים שלא שיחקו או שותפו כמחליפים ב-0:7 נגד גואטמלה, כבר הבוקר (שבת) בבית הנבחרות בשפיים ייערך האימון הראשון לקראת המשחק המכריע נגד סקוטלנד בליגת האומות, כשמחר תמריא הנבחרת לגלזגו.

כוכב הנבחרת ערן זהבי, שחזר לסגל אחרי פציעה והצטיין נגד גואטמלה, התייחס לניצחון במשחק הידידות: "היה משחק טוב ואני חושב שאנחנו כרגע עם הפנים לסקוטלנד, חשוב לשכוח את המשחק הזה. עשינו אסיפה על המשחק והשארנו אותו בצד. צריכים לשמור על הדברים הטובים ולשפר את הדברים הלא טובים כי גם היו. יום שלישי זה המשחק הכי חשוב שלנו. עשינו דברים טובים בהתקפה, הבקענו שערים, ניצחנו בקלות, זה משחקים שאם אתה לא עושה אותם קלים מההתחלה הם קשים ואני שמח שבאנו בגישה הנכונה ועשינו את זה קל".

 


האווירה בנבחרת: "אני חושב שיש מתחילת הדרך פה אווירה חדשה בנבחרת. היוה רבה שינויים גם מקצועיים וניהוליים והתוצאות באו לידי ביטוי, במיוחד במשחקים האחרונים. אומנם התחלנו לא טוב, אבל אנחנו במומנטום חיובי ורוצים להמשיך אותו וכולם פה עובדים אחד בשביל השני וגם רואים את זה על המגרש. בלי קשר לטקטיקה כזאת או אחרת רואים אנרגיה אחרת, נקווה שזה יימשך גם ביום שלישי".

החזרה לנבחרת: "הרגשתי שהגעתי לנבחרת חדשה, אם תסתכלו על הזימונים אני חושב שיש הרבה מאוד שחקנים חדשים והרבה מאוד שחקנים שמשחקים כדי להוכיח שמקומם בנבחרת ויחד עם השינויים המקצועיים והניהוליים הכל משתלב למשהו שנראה טוב. בלי קשר לתוצאה כזו או אחרת אם מסתכלים לדרך ארוכה יותר, השיוניים מבורכים".

הפוסט של בירם כיאל והטענות למחנאות: "המטרה פה של כולם היא הצלחת הנבחרת והבהרנו את זה כולם. הייתה לנו שיחה בה הובהר שלא הייתה כוונה רעה מהצד שלהם ולא צריך לקחת כל דבר ולעשות מכל דבר פיל וליצור מחנאות בנבחרת כי אני חושב שאין את זה. אנחנו שמים את זה בצד".


זהבי. לא מאמין שיש מחנאות בנבחרת (דני מרון)

מבחינה מקצועית, העובדה שאלמוג כהן ותומר חמד הגיעו להתכנסות מקבוצותיהם כשהם סוחבים פציעות, מהן הם עדיין מתאוששים ולא ערכו עדיין אימונים מלאים עם חבריהם, מובילה להחלטה של הצוות המקצועי שלא ישתמש בהם במשחק באצטדיון האמפדן פארק ביום שלישי, גם בשל העובדה שבסגל נמצאים מספר שחקנים שעכשיו קרובים לעמדות של השניים ונמצאים בכושר וביכולת טובה כמו דן גלזר, בן שהר, דיא סבע וגם מנור סולומון

אגב סולומון, המאמן אנדי הרצוג והצוות המקצועי רוצים לקדם להרכב ולהפוך אותו לכוכב הבא את הכישרון הצעיר של מכבי פתח תקווה, שהצטיין והרשים מאוד נגד גואטמלה כשנכנס כמחליף. "אין ספק שמנור סולומון הוא הדבר הבא בנבחרת ישראל, בדיוק כמו יוסי בניון בזמנו כשהיה בן 18", אמר גורם בנבחרת. "הצוות המקצועי בוחן מהלך בו יוכל סולומון להיות הצלע השלישית לצדם של ערן זהבי ומואנס דאבור ".

כבר באימון הבוקר יתורגל הצוות המקצועי את אותו מערך שפתח נגד גואטמלה לקראת סקוטלנד והערב אמורים הצוות המקצועי והשחקנים לעקוב אחר משחק החוץ של הסקוטים באלבניה. לנבחרת ישראל תספיק תוצאת תיקו ביום שלישי נגד סקוטלנד, שבמידה שלא תפסיד הערב, ואילו סקוטלנד במידה ותשיג הערב אפילו נקודה בודדת תהיה זקוקה לניצחון בכול תוצאה כדי לסיים במקום הראשון ולעבור את ישראל.


סולומון. סומן על ידי הרצוג (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי