צפו: אימון נבחרת סקוטלנד בהאמפדן פארק לקראת ישראל

אימון נבחרת סקוטלנד
אימון נבחרת סקוטלנד | Gettyimages

במזג אוויר חורפי בגלאזגו, הסקוטים מתכוננים למשחק המכריע בליגת האומות מחר בערב עם אימון קל בלבד. הפרשן ושחקן העבר דיוויד פרובאן: "נגד אלבניה דרכנו בטעות על מערך מוצלח. מאמינים שאפשר לנצח"

(גודל טקסט)

ערב המשחק של ישראל נגד סקוטלנד (שלישי 21:45) ובצפון האי הבריטי מתרגשים לא פחות מאשר כאן. גם עבור הסקוטים זוהי הזדמנות להעפיל לטורניר יוקרתי, לראשונה מאז מונדיאל 1998. הנבחרת של אלכס מקליש ערכה היום בצהריים אימון קל על מנת לא להתיש את השחקנים.

האווירה בסקוטלנד מתוחה אבל אופטימית, והפרשן המקומי דיוויד פרובאן אמר לספורט1: "אנחנו בסקוטלנד מאמינים שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה. עכשיו כשאנחנו מכירים את נבחרת ישראל יש לנו סיכוי יותר טוב לנצח".

"אחרי הניצחון באלבניה, הנבחרת במקום הרבה יותר טוב מבחינה פסיכולוגית", הוסיף פרובאן, "השינויים נגד אלבניה נכפו עלינו, אבל 'בטעות' דרכנו על מערך מוצלח שיכול לעבוד".

אימון נבחרת סקוטלנד (רון עמיקם, גלאזגו)
אימון נבחרת סקוטלנד (רון עמיקם, גלאזגו)

כשנשאל את מי הוא מכיר מבין השחקנים הישראלים, השיב שחקן העבר: "אני מכיר את בירם כיאל ששיחק כאן בסלטיק, הוא היה מצוין נגדנו במשחק הראשון. דאבור הוא כמובן שחקן מצוין והבחורים שלנו יצטרכו לעבוד קשה כדי לעצור אותו".

פרובאן העלה זיכרונות ממשחק הבכורה שלו בנבחרת סקוטלנד, שבמקרה היה נגד ישראל של ג'ק מנסל: "שיחקתי נגד ישראל כאן באצטדיון הזה ב-1981 במוקדמות המונדיאל. זה היה המשחק הראשון שלי בנבחרת והבקעתי את אחד השערים בניצחון שלנו 1:3, אבל אני זוכר שבמחצית הראשונה כולנו היינו מופתעים מכמה טובה ישראל היתה. אבי כהן היה השחקן הכי טוב שלהם והוא היה נהדר באותו משחק. ישראל היתה יותר טובה ממה שהשתמע מהתוצאה".

האמפדון פארק. ישראל הגיעה לכאן ב-81 (רון עמיקם, גלאזגו)
האמפדון פארק. ישראל הגיעה לכאן ב-81 (רון עמיקם, גלאזגו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי