מקליש: "שפת הגוף של השחקנים משדרת לי שהם מוכנים לישראל"

אלכס מקליש
אלכס מקליש | Gettyimages

המאמן הסקוטי במסיבת עיתונאים: "הביטחון שלנו גבוה, לישראל יש שחקנים אמיצים, שיטת שלושת הבלמים מתאימה להם ודאבור וחמד מוסיפים להם הרבה כוח"

(גודל טקסט)

סקוטלנד קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד ישראל מחר (21:45). המנג'ר, אלכס מקליש המשיך להביע אמון בנבחרת שלו: "הביטחון שלנו בנבחרת גבוה כרגע, אני מרגיש את זה מהשחקנים. אני מאמין שאפשר לעשות את בבית, צריך לנצח ולעשות את העבודה. כל השחקנים כשירים. אנחנו נותנים המון כבוד לישראל, אבל צריכים לנצח".

ההפסד בישראל: "צריך ללמוד את הלקחים מההפסד שהיה לנו בישראל. תמיד צריך להסתכל על מה היריב עשה לך, ואיך הוא עשה לך את זה. ברור שאף אחד לא אוהב להפסיד. כשאנחנו מפסידים, אנחנו גם מסיקים מסקנות ויודעים מה צריך לעשות כדי שזה לא יחזור על עצמו. זה גורם לנו לעבוד קשה יותר ולתקן את הטעויות ועשינו את זה במשחק באלבניה. הייתה הופעה מעולה של השחקנים וניצחון גדול למרות שהיו חסרים לי הרבה שחקנים".

 

הלחץ על הנבחרת הסקוטית, שאם תנצח תעפיל לפלייאוף של דרג ג': "אי אפשר לשחק עם חולצה של סקוטלנד בלי שיהיו ממך ציפיות. הן תמיד גבוהות. מול אלבניה ראיתי נבחרת אחרת, השתמשנו בשחקנים צעירים, זה תהליך של ההתפתחות שלנו. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לנצח פעם נוספת. ראינו שיפור גדול ביום שבת, אך האתגר יהיה להעביר את השיפור הזה גם למשחק מול ישראל. שפת הגוף של השחקנים משדרת לי שהם מוכנים לישראל. הם מודעים להזדמנות הגדולה, ואני חושב שכל אחד מהם הראה לי זאת נגד אלבניה".


הסקוטים חוגגים מול אלבניה. מקליש מביע אמון בשחקניו (gettyimages)

פירגון לישראל: "הם משחקים בשיטה שמאוד מתאימה להם עם שלישיית בלמים ודוחפים את הכדורים דרך שחקני הכנף. יש להם שחקנים מאוד אמיצים שמתמודדים נגד ההגנה של היריבה. השחקנים שלהם מהליגות באירופה כמו תומר חמד ומואנס דאבור נותנים להם הרבה מאוד כוח ושיטת המשחק הולמת אותם. אבל, גם לנו יש שחקנים טובים עם אמביציה".

בלם אברדין, סקוט מקינה, ששיחק 90 דקות בניצחון על אלבניה 0:4 דיבר אף הוא לקראת המשחק: "היה לנו משחק טוב מאוד נגד אלבניה שגרם לנו להרגיש טוב. אם נשחק כך נגד ישראל מצבנו יהיה טוב. אנחנו מקצוענים ויודעים מה לעשות. נעשה את השינויים מבחינתנו כי זה לא אותו המשחק. כל שחקן בנפרד יידע לעשות את הטוב ביותר. אני מרגיש הרבה יותר טוב כחלק מרביעייה אחורית ולא שלושה בלמים. עזר לנו מאוד שהשגנו ניצחון במערך הזה בחוץ. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף של ליגת האומות ומעבר לכך".

על כך שישראל צריכה רק תיקו: "אנחנו יודעים שישראל נמצאת בכושר טוב, שיחקנו נגדם בחיפה ולא היה משחק טוב שלנו ולא היינו בשיאנו, אבל ננסה לשחזר את היכולת נגד אלבניה. זה הסיכוי שלנו להגיע לפלייאוף וצריך לעשות את זה ומשם אולי להגיע לטורניר גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי